הרשמה

רשמים ראשוניים: Xbox Game Pass

המהפכה מתחילה? רותם בדק את השירות המסקרן החדש של ה-Xbox One וחזר כדי לדווח. 

מעל ל-100 משחקים בפחות מ-10 דולרים: ה-Xbox Game Pass יצא לדרך בארץ - אז יצאנו לבדוק עד כמה הוא משתלם.

בסוף השבוע האחרון, נפתחה בארץ האפשרות להירשם לשירות ה-Games On Demand (משחקים לפי דרישה) החדש של אקס-בוקס. במסגרת השירות החדש - לאחר תשלום של כ-9.99 דולר בלבד - תינתן למשתמש גישה לספריית משחקים עשירה, ממנה יוכל ליהנות לאורך כל החודש. לאחר ההתנסות הראשונית שלי עם החוויה, אני יכול בהחלט להגיד כי מדובר באפשרות אטרקטיבית מאוד, עם פוטנציאל עתידי גבוה. פשוט להירשם, להוריד ולהתחיל לשחק.

אז אילו משחקים יש?

נכון לעכשיו קיימים בספרייה למעלה מ-100 משחקים שונים - חלקם מושכים יותר וחלקם פחות. הגיימרים הכבדים מביניכם יוכלו לזהות כותרים משובחים בהם: טרילוגיית BioShock, Borderlands, Dark Void, Dead Rising 3, Darksiders 2, Dirt Rally, Gears of War (לא כולל 4), Mad Max ולצדם גם משחקי ספורט ומשחקים קלילים יותר. נכון להיום, אין אף כותר חדש לחלוטין או אפילו כזה שרק יצא לאחרונה. מדובר כרגע על שירות שמתאים יותר למי שרוצים להשלים משחקי עבר.

ומה יוצא לי מכל העסק הזה?

התשובה פשוטה: אם יש משחקים שתמיד רציתם לשחק בהם אך אף פעם לא יצא לכם, השירות הזה הוא בול בשבילכם. במידה שלא שיחקתם מעולם בסדרת BioShock למשל, תשלום חד-פעמי של 40 שקלים הוא סכום נמוך מאוד כדי להשלים את כולם. כך גם לגבי סדרת Gears of War. מדובר במשחקים שזכו לשבחים רבים עם צאתם - וביחד, המשך הכולל שלהם יעלה בוודאות על 50 שעות - גם לגיימרים המתקדמים. אין כרגע דיל בעולם הגיימינג שמשתווה למוצע כאן.

נו אז תכל'ס - כדאי?

אם ציפיתם לשחק במשחקים הכי שווים תמורת תשלום סמלי - דעו שכרגע זה עדיין לא המצב. ספק אם זה בכלל יהיה. אולם, אם יש משחקים שתמיד רציתם לשחק בהם אך לא יצא לכם ואתם יכולים לקחת לעצמכם חודש להשלים את כולם - לכו על זה ובגדול. מיקרוסופט מבטיחים שמדי חודש המלאי בספרייה יגדל ויתווספו עוד ועוד כותרים חדשים. אם אכן כך יהיה הדבר, מדובר במהפכה של ממש ובשירות שיוכל לזכות ובצדק בתואר: "הנטפליקס של עולם הגיימינג". אז שיהיה בהצלחה?

מיקרוסופט מאפשרת גישה חינמית לשירות למשך שבועיים.
לפרטים נוספים, קטלוג המשחקים הנוכחי והתנסות: Xbox.com/gamepass

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    09:44 04.09.2017 | אודי אודי (אורח)

    האם זה רק לאקס בוקס וואן ? או גם לאקסבוקס 360

  2. 2

    13:33 04.09.2017 | לאודי לאודי (אורח)

    רק לוואן

  3. 3

       | פורסם ע"י