הרשמה

צפו בטריילר חדש של Need for Speed Payback שמציג את המפה של המשחק

הכירו את Fortune Valley, אזור דמויי לאס וגאס שבו יתרחש Need for Speed Payback

המשחק החדש שם דגש גדול יותר על הסביבה ועל שאר הדברים הקטנים שיעצימו את חווית המשחק

טריילר חדש של Need for Speed Payback חושף את כל הדברים שהשחקנים יוכלו לעשות ב-Fortune Valley, האזור שבו מתרחש המשחק.

אין ספק שמכוניות הן הפרט החשוב ביותר במשחקי מירוצים, אבל אסור להתעלם גם מהסביבה של המשחק, בעיקר כשמדובר במשחק עולם פתוח שמתמקד בשודים כמו Need For Speed Payback. בדיוק בגלל זה EA פרסמה טריילר חדש בשם Welcome to Fortune Valley שמציג את היתרונות של חקירת האזור של המשחק.

במבט ראשון, אם תסתכלו על הגיימפליי, העיר הראשונה שתעלה לכם לראש היא כמובן לאס וגאס, בעיקר בגלל בתי ההימורים הרבים והסביבה המדברית, אבל חוץ מהדמיון הרב שיש בין הערים, יש הרבה אלמנטים של גיימפליי מכל מיני סוגים שמפוזרים ברחבי המפה וניתן לגלות אותם באמצעות נסיעות ממקום למקום. ישנם אתגרים שניתן לפתוח ומרוצי drag שניתן להתחרות בהם - כאשר כמה מהמירוצים הללו קשורים למספר קבוצות שנכיר במשחק. כמובן שיש גם מגוון של חנויות רכבים וחנויות לאביזרי רכב, חניונים שניתן לרכוש על מנת לעצב כל רכב שיש ברשותכם. ובמידה ואתם יותר מעוניינים בצד של השודים במשחק, יש לא מעט אירועי Bait Crate שבהם השחקנים מתחרים במירוץ עם המשטרה על מנת להגיע לנקודת בריחה עם השלל.

האלמנט אולי הכי מעניין של Payback הוא היכולת לאסוף Scrap (גרוטאות וחלקי רכב). ברחבי המפה מפוזרים הרבה חלקי רכב שניתן לאסוף אותם, לתקן אותם, ולהרכיב אותם בחניון שלכם על מנת לעשות בהם שימוש חוזר לאחר מכן בכל המודים. על פי הטריילר, מדובר באחד התכונות הטובות של Payback, תכונה שתגרום לשחקנים לעבור כל פינה במפה לטובת חיפושים אחר ציוד חדש.

Need For Speed Payback יושק ב-10 לנובמבר עבור הקונוסולת PlayStation 4, Xbox One והמחשב.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י