הרשמה

משחק יריות חדש בסגנון מלחה"ע השנייה יוצא בקמפיין למימון תקציב הפיתוח

אם Call of Duty WW2 לא מספיק לכם, הנה משחק נוסף שייקח אתכם אחורה אל מלחמת העולם השניה

צוות הפיתוח סרטון משחקיות בין 9 דקות וחצי, אשר מציג מאפייני משחק ייחודיים. המשחק נמצא בשלב קדם-האלפא שלו

לא מעט דובר השנה על המשחק, Hell Let Loose, שמציע קרבות פלוגתיים ריאליסטיים בסגנון מלחמת העולם השניה. מדובר בקרבות חי"ר המשלבים כלי רכב, כאשר הייחודיות של המשחק נובעת מכך שהוא מתבסס גם על אלמנטים של אסטרטגיה, כדוגמת איסוף משאבים וקריאות להפצצות מהאוויר ומהים. המפתחת, Black Matter, יצאה בקמפיין מימון תקציב פיתוח דרך Kickstarter, כאשר מטרתה היא להגיע ל-136,000 דולר אוסטרלי (כ-400,000 שקלים) עד סוף החודש.

לצד הקמפיין, שחרר צוות הפיתוח סרטון משחקיות באורך 9 דקות וחצי, אשר מתמקד בכיתת חיילים שמגינה על נקודת שליטה. הסרטון מציג כמה מאפיינים מעניינים: כמעט ואין (HUD (Heads-Up Display על המסך, כלומר המשחק לא מציג את כמות החיים, כמות התחמושת שנותרה, אנרגיה ואפילו כוונות, מה שמוסיף המון לריאליזם של המשחק. כמו כן, קיים דגש כבד על מיקומו של השחקן על המפה ולתקשורת עם הפלוגה.

עם זאת, עדיין לא ברור איך האלמנטים של המשחק יעבדו. ידוע שכיבושים של נקודות שונות במפה יניבו משאבים שונים. למשל, כיבוש של מחסן דלק תאפשר לקבוצה שלכם לתדלק את הרכבים שלכם מהר יותר וכיבוש של מחסן תחמושת יפתח בפניכם את האפשרות לקרוא להפצצות מהים.

לאורך המשחק, יוכלו השחקנים לגלם 13 תפקידים בשדה הקרב, למשל בתור מהנדס, ניתן להטמין מוקשים ולבנות עמדות מקלעים.

למרות זאת, עדיין יש כמה מאפיינים שמסתמנים כדורשים תיקון כמו למשל הרתע הנמוך שנוצר מהירי בחלק מהנשקים, גם בירי בין כוונות וגם בירי מהמותן (הדוגמה הכי טובה נמצאת ב- 6:20). אלה כמובן מורידים מרמת הריאליזם של המשחק.

אבל, כמובן שמדובר בגרסה מאוד מוקדמת ובאופן כללי, שווה לפקוח עין על המשחק. כמו כן, צפויה להתקיים אלפא סגורה בתחילת השנה הבאה.

מבחינת מחיר, המפתחים מסרו שהמשחק צפוי לעלות כ-30 דולר לאחר שיושק סופית.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    00:09 03.10.2017 | MATAN122 MATAN122

    נראה מאוד מעניין, הייתי מעוניין גם שהמשחק יהיה יותר גרפי זאת אומרת שלפצעים, דם, איברים תהייה יותר נוכחות במשחק. זה מוסיף המון למשחקים וגם מאוד מספק.

  2. 2

       | פורסם ע"י