הרשמה

המשחק PUBG מקבל המון ביקורות שליליות בגלל פרסומות במשחק

מעל 20,000 ביקורות שליליות

השחקנים מרגישים שפרסומות במשחק שהוא לא חינמי זה מהלך שגוי ולא מובן

בשבוע שעבר סיפרנו לכם על כך ש-PUBG חצה את רף מיליון וחצי השחקנים ששיחקו בו זמנית, ועל כך שהמפתחת Bluehole הקימה חברת בת חדשה שתתרכז רק בפיתוח המשחק. כעת מתברר שלא הכל ורוד בגזרה של המשחק, וזה מתבטא היטב במבול הביקורות השליליות שחטף המשחק לאחרונה בגלל פרסומות בתוך המשחק של שירותי VPN.

לאחרונה, שחקנים סינים התלוננו על בעיות לאגים בשרתים המקומיים ובגלל הבעיות הללו הם צריכים לשחק בשרתים אירופאיים וצפון אמריקאים. לעומת זאת, השחקנים שמשחקים בשרתים האירופאים והצפון אמריקאיים הללו מתלוננים על לאגים שמביאים עימם השחקנים שמצטרפים לשרתים מאזורים רחוקים.

כעת, שחקנים סינים מדווחים שהחלו לצוץ במשחק פרסומות לסוג של שירות VPN שאמור לשפר התחברויות לשרתים בנלאומיים. כמובן שזה גורר לא מעט בעיות: ראשית, השחקנים ששילמו על המשחק מרגישים שזה לא במקום לשים פרסומות במשחק שהוא לא חינמי, ושנית, השחקנים מרגישים ש-Bluehole היו יכולים לעשות יותר בכדי לפתור את הבעיות במקום לתת לשירות VPN חיצוני במת פרסום בגלל הבעיות של השחקנים במשחק.

כמובן שחוסר שביעות הרצון של השחקנים מתורגמת למעל 20,000 ביקורות שליליות שפורסמו בעמוד ה-Steam של PUBG, כפי שניתן לראות בתרשים הבא:

Bluehole טרם הגיבו על הדברים הללו. מה דעתכם על העניין?

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    21:34 03.10.2017 | MATAN122 MATAN122

    פשוט עצוב, אנשים משלמים להם 30 דולר ואז דופקים להם פרסומות במקום לפתור אותם בעצמם.

  2. 2

       | פורסם ע"י