הרשמה

כתב החרטומים המופיע ב-Assassin’s Creed: Origins בעל מסר ומשמעות

מסתבר שיוביסופט עשו את שיעורי הבית

יוביסופט השתמשה בהירוגליפים כחלק מפרסום המשחק הבא בסדרת Assassin’s Creed שמתרחש במצרים העתיקה בזמן שלטונה של קלאופטרה ה-7.

כתב החרטומים או בשמו הלועזי - הירוגליפים המופיעים בצילומים שונים שנחשפו מההמשחק פוענחו ולפי קלייר מאנינג (Claire Manning) שלמדה על אותה תקופה באוניברסיטה באוסטרליה נראה שיוביסופט עשו שיעורי בית. אכן יש מסר בתוך ההירוגליפים שהשתמשו בהם לטובת המשחק והם גם מתאימים לתקופה המוצגת במשחק.

העניין הוא שההירוגליפים יכלו להיות ג'יבריש שרוב האנשים לא ידעו את ההבדל בינו לבין משהו אמיתי עם כוונה. מאנינג מצביעה על כך שיש גם כמה תווים משלימים בהירוגליפים, עדין הם מתורגמים מתקופת ימי הביניים של ההירוגליפים.

התמונה שפורסמה על ידי יוביסופט תורגמה והיא כוללת את הביטוי "Everything may be" שזה מתאים למשפט המוכר של הסדרה "Nothing is true; everything is permitted". משפט נוסף שמופיע במסר הוא "We work in the dark, to serve the light".

דבריה של מאנינג משכו המון תשומת לב במהלך סוף השבוע, וגם יוביסופט לא פספסו את הדברים. חלק משיווק המשחק הוא יוזמה של מכונה לומדת, המפותחת בשיתוף עם גוגל לצורך תרגום הירוגליפים.

עוד על כך תוכלו לראות בסרטון הבא:

Assassin's Creed: Origins יושק ב-27 באוקטובר עבור הקונסולות Xbox One, PlayStation 4 והמחשב.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י