הרשמה

המשחק Resident Evil 7 חוגג 4 מיליון עותקים

אך עדיין לא עומד בציפיות הגבוהות ממנו

חברת Capcom ציפתה ש-Resident Evil 7 ימכור כ-4 מיליון עותקים כבר בסוף חודש מרץ.

משחק הפעולה-אימה השביעי במספרו בסדרת Resident Evil (או "האויב שבפנים" למי שחושב שהתרגום הישראלי עשה עמו צדק) מכר כבר יותר מ-4 מיליון עותקים. אך למרות זאת, הוא לא עמד ביעדי המכירות של Capcom.

כבר במאי פורסם כי המשחק מכר 3.5 מיליון עותקים, אך הצפי של Capcom היה כי המשחק ימכור כבר 4 מיליון עותקים עד סוף מרץ. החברה חזתה כי במהלך חיי המדף של המוצר הוא ימכור כ-10 מיליון עותקים כך שיש עוד לא מעט עבודה לעשות על הכותר.

לאחר הפרסום על אי עמידה ביעדי המכירה בחודש מאי Capcom אמרה כי כיום זמן חיי המדף של משחק הוא ארוך מפעם ולכן יעדי המכירה לא בהכרח מצביעים על תוצאה סופית. התארכות חיי המדף מתייחס למכירות הדיגיטליות, שבהן אין מגבלה להחזקת קופסא על המדף.

האכזבה מנתוני המכירות מגיעה לאחר שהמשחק קיבל תשבוחות מהמבקרים ומהקהל ואף אצלנו המשחק קיבל ביקורת מצוינת. Capcom מבטיחה כי תמשיך לקדם את המשחק על ידי יצירת באז נוסף, אירועי מעריצים וחבילות DLC נוספות.

ב-12 בדצמבר הקרוב נוכל לקבל חבילת ההרחבה החינמית בשם "Not a Hero" שמוסיפה את כריס רדפילד ואיתה גם חבילה בתשלום בשם "End of Zoe" בעלות של 15$. 

מי שירצה לשחק במשחק יוכל לחכות עד לדצמבר עם השקת Resident Evil 7 Definitive Gold Edition שתכלול את ההרחבה החדשה ואת שתי הקודמות "Banned Footage" אחד ושתיים.

החבילה תהיה זמינה לקונסולות PlayStation 4, Xbox One וכמובן למחשב.

בר הוכמן - כתב תוכן

בר הוכמן - כתב תוכן

משחק על: PC, PS4, Xbox One

בחיים לא תנצחו אותי ב: קרב Roadhogs ב-Overwatch. 

המשחק שהגדיר לי את הילדות: לא בטוח אם Oddworld או The Neverhood. בכל מקרה הילדות שלי הייתה מוזרה.

כשאני לא משחק אני: סטודנט למדעי המחשב בסבל וכדורסלן בחסד.

מסר לעולם: לא תמיד התפוח הכי אדום הוא בהכרח תפוח.

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י