הרשמה

מיקרוסופט מחסלת את הקינקט

ביי ביי קינקט.

כבר בהשקת ה-Xbox One S נראה שיש משהו חשוד בנוגע לקינקט. היא לא כללה חיבור מתאים לקינקט והייתה זקוקה למתאם בכדי לחבר אותה.

המצלמה שראתה אור באמצע חיי ה-Xbox 360 והיוותה השבת אש למצלמת ה-EyeToy הפופולארית של סוני (שהוחלפה לאחר מכן ב-PlayStation Eye ואז ב-PlayStation Camera) יורדת מהמדפים.

המצלמה היוותה הצלחה אדירה ומכרה מיליונים על ה-Xbox 360 וביחד יצרה ז'אנר חדש של משחקים כמו Dance Central. מיקרוסופט כל כך התלהבה מההצלחה של הקינקט שהיא כללה אותה בכל קונסולות ה-Xbox One שהביאו את המחיר של הקונסולה ל-500$. מאוחר יותר מיקרוסופט הורידה את המצלמה מהמכשיר בכדי להוזיל את העלויות ולתת פייט למכירות של המתחרה מבית סוני, מה שלא הצליח לתת לה בוסט ראוי.

בהשקת ה-Xbox One S כבר נראה שיש משהו חשוד בנוגע לקינקט. היא לא כללה חיבור מתאים לקינקט והייתה זקוקה למתאם בכדי לחבר אותה. מיותר לציין כי ה-Xbox One X לא יגיע עם חיבור לקינקט.

 השימושים היעילים יותר של הקינקט נעשו דווקא מחוץ למשחקים, כמו הפעלה של הקונסולה ואפילו שימושים רפואיים. כרגע רשמית הפלטפורמה מתה אך הטכנולוגיה שמאחוריה ממשיכה לפרויקט HoloLens של מיקרוסופט.

בר הוכמן - כתב תוכן

בר הוכמן - כתב תוכן

משחק על: PC, PS4, Xbox One

בחיים לא תנצחו אותי ב: קרב Roadhogs ב-Overwatch. 

המשחק שהגדיר לי את הילדות: לא בטוח אם Oddworld או The Neverhood. בכל מקרה הילדות שלי הייתה מוזרה.

כשאני לא משחק אני: סטודנט למדעי המחשב בסבל וכדורסלן בחסד.

מסר לעולם: לא תמיד התפוח הכי אדום הוא בהכרח תפוח.

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י