הרשמה

מעכשיו, גביעים ב-PlayStation שווים כסף

בינתיים, ההסדר הזה תקף בארצות הברית בלבד

עכשיו באמת אפשר להרוויח כסף מלשחק משחקים כל היום

סוני מוציאה לפועל תכנית תגמולים חדשה ב-PlayStation שתשלם לשחקנים סכום כסף צנוע עבור גביעים שירוויחו. לפני שאתם נסחפים, מדובר בסכום קטן שתקף רק בתחומי ארצות הברית. אתר Kotaku הבחין בעמוד חדש באתר של סוני, לפיו כל גביע ברמת כסף, זהב או פלטינום יהיה ערך מסוים בנקודות שאותן ניתן לבסוף להמיר לכסף.

איך זה עובד?

לפי התכנית החדשה, שחקן ירוויח נקודה אחת עבור גביע כסף, 10 נקודות עבור גביע זהב ו-100 נקודות עבור גביע פלטינום. בכל פעם שיגיע השחקן ל-1,000 נקודות, הוא יוכל להמיר אותן לשובר בגובה 10 דולר לחנות הדיגיטלית של סוני. זה אולי לא נשמע יותר מדי אבל זה עדין משהו. אותו שחקן יצטרך להירשם לתכנית החדשה באתר סוני ולקשר את חשבון ה-PSN שלו לחשבון באתר התכנית. חשוב לציין שהתכנית הזו פתוחה באופן בלעדי לארצות הברית בלבד, לפחות בינתיים.

נכון לעכשיו, המשתמש המעוטר ביותר בעולם הגיע לכמות של 15,511 גביעי כסף, 6,903 גביעי זהב ו-1,359 גביעי פלטינום. כמות הגביעים הזו תזכה את השחקן ב-1,583 דולר! כמובן שמדובר בדוגמה הקיצונית ביותר.

מנכ"ל Xbox פיל ספנסר (Phil Spencer) הגיב למשמע התכנית וצייץ בטוויטר שלו כי הוא אוהב את הרעיון ואת היישום של התכנית: "זה נשמע כמו רעיון מגניב, אני הולך לנסות אותו. תחרות היא דבר טוב שגורם לכולנו לעבוד קשה".

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י