הרשמה

הוכרזה הרחבה חדשה ל-Civilization VI

אימפריות ענק מתנגשות ראש בראש

ההרחבה החדשה שתקרא Rise And Fall תכיל בתוכה את האפשרות לגלות תקופות קדומות של אימפריות עתיקות

לפני כקצת יותר משנה הושק משחק האסטרטגיה- Civilization VI, אני באופן אישי אהבתי את המשחק אם כי היו לו לא מעט בעיות שהפריעו לי איתו. מאז ההשקה לא התווסף למשחק תוכן ''גדול'' חדש מלבד כמה אימפריות חדשות, אך היום מכריזה 2K על יציאתה של הרחבה חדשה ומשמעותית למשחק.

ההרחבה החדשה שתקרא Rise And Fall תכיל בתוכה את האפשרות לגלות תקופות קדומות של אימפריות עתיקות, כל גילוי כזה יתן לשחקן אתגרים ובונוסים להמשך המשחק. מלבד זאת נוספה מערכת ''נאמנות'' כאשר לכל עיר יהיה מדד לנאמנותה עבור המנהיג, כאשר מדד זה נמוך העיר יכולה למרוד במנהיג. בנוסף לאלה כאשר אימפריה תגדל להיות אימפריה חזקה במיוחד יוכלו כמה מנהיגים שונים להתאחד נגדה. אלו הם שלושת הפיצ'רים הגדולים ב-Rise And Fall אך מלבד אלה ההרחבה תביא איתה גם 9 מנהיגים חדשים מ-8 תרבויות שונות, 8 פלאי עולם חדשים, אפשרות להציב מושלים, ציר זמן שבו ניתן לצפות בכל עת (סוף סוף) ועוד שלל שיפורים למערכת הניהול של המשחק. אם לא שיחקתם זמן רב ב-Civilization VI, הרחבת Rise And Fall היא אחלה של סיבה לחזור אליו.

הרשימה המלאה של התוספות למשחק:

  • עידנים גדולים: בעוד שהתרבות שלכם גדלה ומשתנה ותגיעו לאירועים היסטוריים חשובים, אתם תחוו עידני אופל ועידני זהב, כשכל אחד מהם ייתן לכם אתגרים ספציפיים ובונוסים לפי הפעולות שלכם במשחק. תתעלו מעל לעידן אפל ועידן הזהב הבא שלכם יהיה אפילו חזק יותר - עידן הירואי.
  • נאמנות: לערים יש עכשיו נאמנות אישית להנהגתך - תתנו לנאמנות הזו לרדת יותר מידי נמוך ותצטרכו לשאת בתוצאות כמו תבואה נמוכה, מרידות והאפשרות לאבד את העיר לתרבות אחרת או את עצמאותה. אבל הפסד של תרבות אחת יכולה להיות הרווח שלכם בכך שתצברו אמון בערים שונות על המפה ותרחיבו את הגבולות שלכם.
  • מושלים: תגייסו, תציבו ותשדרגו דמויות חזקות עם בונוסים מיוחדים ועצי התקדמות לשם קידום הערים שלכם ולחזק את הנאמנות שלהן.
  • בריתות משופרות: מערכת בריתות משופרת המאפשרת לשחקנים ליצור סוגים שונים של בריתות ולבנות בונוסים לאורך זמן.
  • מקרי חירום: כשציוויליזציה גדלה למימדים גדולים מידי וצוברת יותר מידי כוח, ציוויליזציות שונות יכולות לכרות ברית נגד הציוויליזציה הגדלה ולהרוויח, או להפסיד, כשמקרה החירום נגמר.
  • ציר זמנים: תוכלו להסתכל על ההיסטוריה של הציוויליזציה שלכם בכל זמן עם מנגנון ציר הזמנים החדש, מסע ויזואלי בעקבות האירועים ההיסטוריים החשובים בדרך לניצחונכם.
  • ציוויליזציות ומנהיגים חדשים: תשעה מנהיגים ושמונה ציוויליזציות חדשות יגיעו למשחק. כל אחת מביאה בונוסים מיוחדים ומשחקיות מיוחדת בנוסף לשמונה יחידות חדשות ומיוחדות, שני בניינים חדשים, ארבעה שיפורים ייחודיים ושני מחוזים ייחודיים.
  • תוכן גלובלי חדש: שמונה פלאי עולם חדשים, שבעה פלאי טבע חדשים, ארבעה יחידות חדשות, שני שיפורים לאריחים במשחק, שני מחוזות חדשים, ארבעה-עשר בניינים חדשים ושלושה משאבים חדשים נוספו.
  • שיפור למשחקיות: מערכת השליטה שופרה ונוספו לה עוד סוגי מדיניות ושיפורים נוספים למערכות הקיימות.

Rise And Fall תושק ב-8 בפברואר 2018 והיא כבר זמינה לרכישה דרך Steam עבור כ-110 שקלים בסטים.

רועי באלוה - עורך תוכן

רועי באלוה - עורך תוכן

משחק על: PC ו-Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: FPS ומשחקי Co-Op

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit 2

כשאני לא משחק אני: כנראה שובר או מרכיב משהו

מסר לעולם: כל מה שעשיתי זה ניסיתי לחסוך טיפה לפנסיה

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י