הרשמה

המשחק PUBG מבהיר את סוגיית הביצועים על ה-Xbox One X

המשחק ירוץ ב-30 פריימים לשנייה על כל הקונסולות

המפתח הראשי גם טוען שהוא שמח לעבוד עם מיקרוסופט

לפני כמה ימים, המפתח הראשי של משחק היריות האונליין הפופולרי, PlayerUnknown's Battlegrounds, דיבר על הביצועים של המשחק על גבי קונסולת ה-Xbox One שאליה היא מגיעה בתאריך ה-12 לדצמבר.

ברנדן "PlayerUnknown" גרין התראיין למגזין GamesTM ואמר כי "המשחק ירוץ ב60 פריימים לשנייה על ה-Xbox One X בוודאות" וכי "על ה-Xbox One הרגיל אנחנו לא בטוחים. אנחנו כנראה נצטרך להגביל את הביצועים ל-30 פריימים לשנייה אבל מהבדיקות האחרונות שעשינו זה נראה שהמשחק רץ בין 30 ל-40 פריימים לשנייה."

גרין גם טוען כי העבודה שלהם לא הסתיימה ושהם יחד עם Bluehole שאמונים על הפורט ל-Xbox One עדיין עובדים על שיפור הביצועים של המשחק בכדי להגיע ל-60 פריימים לשנייה על כל הפלטפורמות האפשריות של Xbox One.

מכיוון שלא היה בטוח אם אנחנו הולכים לראות שינויים דרמטיים בביצועים בין Xbox One X לגרסה הפחות חזקה שלו, גרין הבהיר את הסוגייה בחשבון הטוויטר שלו ואמר:

"בעוד שציינתי בעבר כי PUBG ירוץ בביצועים טובים יותר כשהמשחק יצא ב-12/12 תחת תוכנית Xbox Game Preview, אני רק רוצה לציין כי המשחק ירוץ ב-30 פריימים לשנייה על כל המכשירים של Xbox. אנחנו כל הזמן עובדים המשחק ומכווננים אותו בכדי שירוץ בקצב גבוה יותר אבל כל כך מוקדם בפיתוח שאנחנו לא יכולים לאשר שום דבר."

שמואל מקונן - עורך ראשי

שמואל מקונן - עורך ראשי

משחק על: PC, 3DS, PS5, Xbox Series X, Nintendo Switch, Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי ב: Street Fighter, Killer Instinct, Super Smash Bros.

המשחק שהגדיר לי את הילדות: קרב קשה בין Chrono Trigger ל-Mega Man X.

כשאני לא משחק אני: עובד. לצערי.

מסר לעולם: 10000xp של אמת, אפס מורא.

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י