הרשמה

מוד Survival חדש שאולי יגיע ל-CS:GO נשמע דומה מאוד ל-PUBG

סרטון חדש חושף ראיות לכך שמוד הישרדות יכול להגיע גם ל-CS:GO

גם Valve תנצל את המתכון המצליח של PUBG?

קהילת השחקנים של Counter Strike: Global Offensive רועשת וגועשת בגלל שמועה חמה שאומרת שמוד Battle Royale בדרכו למשחק המפורסם של Valve.

ערוץ היוטיוב Valve News Network מציב פעם נוספת את חברת Valve תחת זכוכית מגדלת בגלל מספר ראיות שנמצאו בעדכונים של CS:GO עוד מאז מאי 2016 - כלומר הרבה לפני ש-PUBG הוכרז בכלל. אבל כמובן שנוסחת ה-Battle Royale שכל כך מצליחה בשנה האחרונה לא הגיעה לראשונה עם PUBG, אלא עוד ב-DayZ: Battle Royale וכמובן ב-H1Z1: King of the Kill. 

כל הדברים שנידונים בסרטון הבא מציגים הפניות לדברים שעדיין לא קיימים ב-CS:GO, כמו לדוגמא קשתות מורכבות, לחימה ללא נשק, שריון קל וכבד, חבילות אספקה, מצנחים, מזל''טים, מטענים, זריקות אדרנלין, סונאר, רימונים חדשים, משקפיים לראיית לילה, מפת אי חדשה והרבה אזכורים למילה "Survival". אם זה מזכיר לכם את PUBG אז אתם לא היחידים.

אז אם התחלתם להתלהב ואתם תוהים מתי המוד הזה יגיע ל-CS:GO, אז תרשו לנו להרגיע אתכם לעת עתה, מאחר ואין עדיין שום אישור רשמי לכך, ויש הרבה מאוד עדויות להרבה דברים בקבצים של Valve ורוב הזמן לא הכל נכון. לדוגמא בעבר נמצאו הרבה אזכורים ל-Left 4 Dead 3 ו-Half Life 3, אבל כאמור לא יצא לנו לראות שום דבר מהדברים הללו. לא ידוע האם מדובר בטרולינג של Valve או פשוט בתוכניות שעדיין לא יצאו לפועל, אבל במקרה של Valve זה יכול להיות גם וגם, עם יותר דגש על הראשון.

רק הזמן יגיד האם Valve תקפוץ על המתכון המצליח של PUBG ותשלב אותו במשחק היריות המצליח שלה. מה דעתכם? הייתם רוצים לראות את הדברים הללו?

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י