הרשמה

יוביסופט מציגה את החזון שלה לצורה שבה נהיגה אוטונומית יכולה להיראות

החזון של יוביסופט כולל נהגים שיושבים ברכב אוטונומי עם משקפי מציאות מדומה

צפו בתוצר הראשון של שיתוף הפעולה בין רנו ליוביסופט

חברת יוביסופט ויצרנית הרכב הצרפתית רנו עובדים כבר תקופה על חוויית מציאות מדומה עבור הרכב האוטונומי של רנו, רכב הקונספט Symbioz. אמש, יוביסופט הציגה עוד פרטים, וזה בהחלט מעניין מאוד. יוביסופט בעצם פיתחה חוויית מציאות מדומה שמשתנה בהתאם לתנאי הסביבה הקרובה.

הרעיון הוא לתת לאדם שיושב בכיסא הנהג (שכמובן לא צריך לנהוג מאחר ומדובר ברכב אוטונומי) משהו לעשות בזמן שהרכב לוקח אותו ליעד. ולמרות שמדובר ברכב אוטונומי ולנהג אין כל כך מה לעשות בכיסא הנהג, בכל זאת מדובר במחזה מעט לא רגיל ואפילו מפחיד לראות אדם שיושב בכיסא הנהג כאשר הוא לא שם לב בכלל לדרך.

"הנהג צולל לעולם מציאותי שמשתנה באופן הדרגתי מהייצוג הריאליסטי של הרכב וסביבתו הקרובה, לנוף עתידני וסוריאליסטי", אמרה יוביסופט בהצהרה. "החוויה של יוביסופט שמחוברת לרכב מפיקה את נתוני הניווט בזמן אמת, כולל וריאציות של המהירות, שינוי נתיב ורכבים קרובים, דבר שהופך את הנסיעה למיוחדת. הנהג יכול לעזוב הכל לברוח מהלחץ של הדרך, ואולי אפילו באופן כלשהו לשכוח שהרכב מסיע את עצמו בכביש המהיר", נאמר בהצהרה.

להמחשה ברורה יותר מצורף סרטון שמציג את רכב ה-Symbioz נוסע בכביש מהיר בצפון פאריס. על פי יוביסופט, נעשתה גם בדיקה בתנאים אמיתיים עם רכבים רגילים בכביש.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י