הרשמה

סדרה חדשה של מחבר "משחקי הכס" צפויה לעלות בקרוב

הכירו את Nightflyers, הסדרה החדשה של מחבר "משחקי הכס"

לפני שאנחנו צוללים בחזרה לעולם העקוב מדם של משחקי הכס, מחבר סדרת הספרים מביא לנו סדרה חדשה ומסקרנת

הסדרה המצליחה "משחקי הכס" לא חוזרת אלינו עד ל-2019, אבל זה לא אומר שלמחבר סדרת הספרים "שיר של אש ושל קרח", שעליה מבוססת הסדרה הטלויזיונית, אין עוד משהו בשבילנו, כי מסתבר שעוד סדרה שמבוססת על כתביו של ג'ורג' ר. ר. מרטין הוזמנה על ידי רשת Syfy.

הסדרה נקראת Nightflyers, והיא מבוססת על הנובלה של מרטין מ-1980 ועל הסרט שיצא ב-1987. בסדרה יככבו שחקנים כמו גרטשן מול (Gretchen Mol), אוון מאקין (Eoin Macken), דויד אג'לה (David Ajala) ובריאן פ. אוביירן (Brian F. O'Byrne).

התקציר הרשמי של הסדרה הוא כזה: "Nightflyers עוקבת אחר שמונה מדענים וטלפת עוצמתי אשר יוצאים למסע אל קצה מערכת השמש שלנו על גבי החללית The Nightflyer ביחד עם צוות חזק וקפטן מתבודד, בתקווה ליצור קשר עם חיים חוצניים. אבל כשאירועים מבעיתים ואלימים מתחילים להתרחש, הם מתחילים לתשאל אחד את השני - וההישרדות מתחילה להיראות קשה ממה שכולם חשבו."

הסיפור בהחלט שונה לגמרי ממשחקי הכס, אבל נחמד לגלות במרטין צד נוסף מלבד הצד שהכרנו במשחקי הכס. מרטין עצמו ישמש כמפיק בפועל בסדרה החדשה ביחד עם עוד מספר מפיקים מסדרות כמו "חליפות" ו"הרשימה השחורה". הסדרה תעלה לאוויר בארה''ב במועד לא ידוע ברשת Syfy והיא תהיה זמינה גם דרך רשת Netflix.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י