הרשמה

טיזר של Call of Duty: WW2 נותן לנו כנראה מבט ראשון להרחבה החדשה

התמונה אולי מרמזת על הגרסא החדשה של המפה Resistance מ-Modern Warfare 3

ההרחבה מגיעה ל-PS4 בסוף החודש ועדיין לא ראינו תמונות של המפות החדשות

המשחק Call of Duty: World War 2 ללא ספק פופולרי מאוד מאז יציאתו בחודש נובמבר האחרון, אבל הינה שוב הגענו לתקופה שבה אמורה להגיע ההרחבה הראשונה, והדבר היחיד שאנו מקבלים זה תמונה שלא אומרת לנו הרבה.

אז להרחבה החדשה קוראים The Resistance, והיא אמורה להגיע בסוף החודש עבור ה-PS4 (לא ידוע מתי למחשב ולקונסולות אחרות). ההרחבה תביא עימה 3 מפות חדשות:

Anthropoid - מפה שממוקמת בפראג, צ'כסלובקיה. המפה מתבססת על מבצע אנתרופואיד, הניסיון המפורסם להתנקש בחייו של הקצין הגרמני הבכיר, ריינהרד היידריך, שהיה בין האחראים העיקריים ליישום תוכנית הפתרון הסופי להשמדת העם היהודי בתקופת מלחמת העולם השניה. המפה כוללת שטח שמחולק על ידי נהר, ויש בה מרכיבים נוספים שיאפשרו לצלפים לפעול ביעילות.

Occupation - גרסא חדשה של המפה המוכרת Resistance מ-Call of Duty: Modern Warfare 3. השחקנים נלחמים ברחובות של פריז הכבושה במהלך המלחמת העולם השניה. המפה כוללת לחימה מטווח קרוב ביחד עם אפשרות להתבצר בעמדות הגנתיות בבתים סמוכים.

Valkyrie - המפה מבוססת על "מאורת הזאב", מפקדה של הצבא הגרמני ואחד מאתרי המפקדה של אדולף היטלר באזור פרוסיה המזרחית. מדובר במפה בגודל בינוני שעיקר הלחימה בה מתמקדת באזור שמוקף בעמדות עם מכונות יריה ועמדות תצפית.

למרות שידועים מעט פרטים על המפות, טרם ראינו שום תמונה או סרטון של המפות, אבל יכול להיות שזה ישתנה בקרוב. המפתחת Sledgehammer Games פרסמה ציוץ בחשבון הטוויטר שלה עם תמונה שכוללת קיר עם תמונות עם הכיתוב "בקרוב...".

יכול להיות שיש כאן צילום של אזור מאחד המפות, כאשר המפה הכי קרובה לכך היא Occupation מאחר ובה ניתן להיכנס לבתים ולהתבצר.

מה לדעתכם המשמעות של התמונה?

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י