הרשמה

הכירו את החידושים הטכנולוגיים שמציגה לנובו בתערוכת CES

מכשירים עם בינה מלאכותית, מציאות רבודה, מציאות וירטואלית ועוד

לנובו חושפת היום בתערוכת CES 2018 את חזון החידושים הטכנולוגיים שלה - מכשירים אינטליגנטיים שיהפכו את המציאות לטובה יותר, מהכיס עד למחשב ועד לבית.

אם שלשום הייתה ההכרזה המעניינת של אינטל ו-AMD בנוגע למעבד חדש, היום זו לנובו עם חידושיה, בעיקר בתחום מציאות רבודה (Augmented Reality).

מציאות מדומה:

לנובו משיקה את ערכת Mirage Solo with Daydream. הערכה בעלת השם הארוך תכלול משקפי Virtual Reality בניגוד ל-Google Daydream היא לא זקוקה לסמארטפון צמוד אליה. 

משקפי ה-VR יכללו מסך LCD בגודל 5.5 אינץ' ברזולוציה של 2560x1440 עם זווית ראיה של 110 מעלות, מעבד Snapdragon 835, זכרון בנפח 4GB וזכרון ROM של 64GB. הם מריצים את מערכת ההפעלה Google Daydream. 

מה שמלהיב בעניין הוא מערכת המעקב והמיקום (בשם WorldSense) שמספקת הערכה שצריכה לתת פונקציונאליות בדומה לערכות VR אחרות (אוקולוס ריפט ו-HTC Vive למשל) וצריכים להוות Game-Changer בשוק ערכות ה-VR.

מחיר הערכה צריך להיות נמוך מ-400$, שהוא עדיין מחיר נמוך יותר מ-Google Daydream View ביחד עם סמארטפון חזק.

כמו כן, השיקה לנובו מצלמת VR בשם Mirage Solo Camera המסוגלת לצלם בתלת מימד. השם הדומה הוא בכוונה בכדי שנצפה בסרטונים אותם נפיק דרך ערכת המיראז'. המצלמה מצוידת בשתי עדשות Fish Eye ושדה ראיה 180x180 ואפשרות העלאה ל-YouTube ו-Google Photos. המצלמה מבוססת Connected Camera של Quallcom וקישוריות LTE.

מציאות רבודה:

לנובו משיקה גם את משקפי המציאות הרבודה, C220 שמרחיבים פונקציונאליות קיימת של סמארטפונים בדומה ל-Google Glass שמהם לא שמענו די הרבה זמן. ה-C220, בניגוד ל-Mirage Solo, זקוק לסמארטפון צמוד.

מחשבים ניידים:

לנובו משיקה את ה-Miix 630 עם מסך נתיק, קישוריות LTE ו-20 שעות צפיה בסרטים ומבוסס על Windows 10 S. הכנסת קישוריות LTE היא מבורכת, אך בניגוד לחידושי ה-VR וה-AR אין פה מה להתלהב.

כמובן שישנם שדרוגים לסדרות X, T, ו-L במשפחת ThinkPad. אך לסדרת X1 ישנו השינוי הגדול ביותר עם מחשב 13" ברזולוצית 3K. לנובו הסיפו את ה-ThinkShutter Camera Privacy כדי לחסום את המצלמה במסך (במקום המדבקה שיש לי על המסך). המחשבים מיועדים לעסקים ואנשי דרכים בשל גודלים ומשקלם.

בית חכם:

Lenovo Smart Display הינו מוצר שדי דומה ל-Google Home ול-Amazon Alexa אך עם מסך. הוא כולל את ה-Google Assitsant ומחברת את כל מוצרי הבית החכם באחד. סך הכל נראה כמו טאבלט עם פונקציונאליות מורחבת. ה-Smart Display מונע על ידי Quallcom's Home Hub.

אלו החידושים העיקריים מבית Lenovo ב-CES2018 בוגאס שתגמר ב-12 לחודש. 

בר הוכמן - כתב תוכן

בר הוכמן - כתב תוכן

משחק על: PC, PS4, Xbox One

בחיים לא תנצחו אותי ב: קרב Roadhogs ב-Overwatch. 

המשחק שהגדיר לי את הילדות: לא בטוח אם Oddworld או The Neverhood. בכל מקרה הילדות שלי הייתה מוזרה.

כשאני לא משחק אני: סטודנט למדעי המחשב בסבל וכדורסלן בחסד.

מסר לעולם: לא תמיד התפוח הכי אדום הוא בהכרח תפוח.

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י