הרשמה

הסרט "שומרי הגלקסיה: חלק 3" יגיע לאקרנים ב-2020

אנחנו נראה את החבורה עוד לפני כן בסרט "הנוקמים: מלחמת האינסוף" בעוד ארבעה חודשים

במאי הסרט "שומרי הגלקסיה" הודיע על כך בציוץ בטוויטר למעריץ

חברת מארוול לרוב נוהגת להכריז על תאריכי ההשקה של הסרטים שלהם כמה שנים מראש, אבל החברה הפכה ליותר סודית בעת האחרונה ומלבד ההכרזה על בואו של "ספיידרמן: השיבה הביתה 2" שיגיע ב-2019, אין שום סרט שאנחנו יודעים מתי הוא יגיע לאחר ש-Phase 3 של מארוול ייגמר עם הגעתו של סרט "הנוקמים" הרביעי ב-2019. אבל לאחרונה קיבלנו סוף סוף הכרזה על עוד סרט, ומדובר כמובן בסרט השלישי של שומרי הגלקסיה.

החדשות מגיעות מהבמאי ג'יימס גאן (James Gunn), שביים את 2 הסרטים הראשונים ויביים גם את הסרט השלישי. זה התחיל בכך שמעריץ שאל אותו בטוויטר לגבי הסרט השלישי, וגאן ענה: "מגיע ב-2020".

באשר לדברים החדשים שאנו אמורים לראות בחלק השלישי של שומרי הגלקסיה, גאן רמז בעבר שאנחנו נראה את נובה פריים. "נובה עולה מדי פעם כדמות שאנחנו יכולים להשתמש בה. אנחנו הולכים ליצור דמויות חדשות, וזה בהחלט הולך להרחיב את היקום הקוסמי. החלק השלישי יהיה האחרון של הגרסה הנוכחית של שומרי הגלקסיה", אמר גאן בדבריו.

אנחנו לא צריכים לחכות עד 2020 כדי לראות את חבורת שומרי הגלקסיה, כיוון שאנחנו נראה אותם בעוד מספר חודשים בסרט "הנוקמים: מלחמת האינסוף" שיגיע בחודש מאי הקרוב. להלן הטריילר של הסרט הנ"ל.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י