הרשמה

ההרחבה Apocalypse תגיע ל-Battlefield 1 בחודש הבא

שחקני הפרימיום יקבלו את ההרחבה במהלך חודש פברואר

3 מפות רגילות, ועוד 2 מפות שמיועדות אך ורק ללוחמה אווירית

ההרחבה הבאה של Battlefield 1, הלוא היא Apocalypse, תגיע רשמית למשחק בחודש הבא ביחד עם 5 מפות חדשות ומצב משחק חדש שיתמקד בלוחמה אווירית, כך הכריזה חברת DICE.

שלוש מפות מתוך החמש מיועדות עבור סגנון המשחק הרגיל, כלומר שילוב של לוחמה רגלית עם כלי רכב. מדובר במפות הללו: Passchendaele, Caporetto ו-River Somme. צמד המפות הנותרות, שנקראות London Calling ו-Razor's Edge מעוצבות באופן בלעדי עבור לוחמה אווירית במוד החדש שנקרא Air Assault.

משתמשי הפרימיום יקבלו את ההרחבה בפברואר הקרוב, ובנוסף למפות החדשות, ההרחבה מביאה עימה כלי רכב חדשים, נשקים וגאדג'טים חדשים. ראשית, 2 מפציצים חדשים יגיעו עבור המפה Caporetto - מפה שתפגיש בין הכוחות האיטלקיים לבין הכוחות הגרמניים והאוסטרו הונגריים. בנוסף, יגיעו עוד 6 נשקים חדשים, כולל נשק הנ"ט Rocket Gun עבור תפקיד ה-Assault.

ההרחבה גם מציגה סוג Specialisation חדש שנקרא Afflictions, שבעצם הופך את המשחק לקשה יותר ומיועד לשחקנים מקצוענים לפי DICE. החידוש בעצם יקשה עליכם בכך שיוריד לכם 200 נקודות במהלך כל Respawn, וישנה אפשרות שצריך להפעיל שתגרום לכם לשחק עם מסיכת הגז באופן תמידי.

לפרטים נוספים על ההרחבה ניתן לבקר באתר הרשמי של המשחק.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י