הרשמה

E3: האירוע של מיקרוסופט

מסיבת העיתונאים של מיקרוסופט פתחה את E3, תערוכת המשחקים הגדולה בעולם, עם לא מעט הפתעות מעניינות.

תערוכת המשחקים החשובה E3 שנערכת בימים אלו בלוס-אנג'לס נפתחה בקול תרועה ביום שני בערב, במסיבת העיתונאים של מיקרוסופט. כצפוי, כל האירוע הוקדש ל- Xbox 360 ולמשחקים החדשים שיוצאים לקונסולה, ולמרות שמידע רב נחשף עוד לפני האירוע, זכינו לכמה הפתעות לא צפויות.

משחקים בולטים:

Fallout 3 - משחק תפקידים למחשב האישי, לפלייסטיישן 3 ול- Xbox 360 מבית חברת Bethesda, יוצרת Oblivion. המשחק מתרחש בארה"ב שאחרי שואה גרעינית, ומציג מערכת לחימה ייחודית והרבה הומור שחור. המשחק יוצא לשוק באוקטובר.
סרטונים מהמשחק החדש.

Fable 2 - משחק תפקידים בלעדי ל- Xbox 360 שמפותח על ידי פיטר מולינו, יוצר Black & White. פיתוחו של המשחק השאפתני, שמקיף עולם עצום ותסריט עם מאות עמודי דיבוב, הסתיים למעשה, והוא יגיע לשוק באוקטובר.
מצגת וידאו של המשחק באירוע.

Gears of War 2 - משחק הפעולה מבית יוצרי סדרת אנריל נראה אלים, אינטנסיבי ומדמם מאי פעם. המשחק כולל אוייבים בגודל ענק, שיתוף פעולה עם חברים, שימוש באוייבים פצועים כבמגנים חיים, וגרפיקה מפורטת ומתקדמת במיוחד.
סרטונים מתוך המשחק.

עוד נצפו: Resident Evil 5, Banjo Kazooie, Portal: Still Alive, Geometry Wars 2 ומשחקים נוספים.

חשיפות וחידושים

חוץ מהורדת המחיר עליה כבר שמענו אתמול, מסתבר שמיקרוסופט הבינה סוף סוף שהיא מזניחה את שוק הקז'ואל המשפחתי, ומתחילה להשקיע משאבים רבים בתחום הזה. משחק קריוקי חדש בשם Lips, משחקי המוסיקה גיטר הירו ו- Rock Band 2, שעשועני טלוויזיה מוכרים, משחקים לכל המשפחה ומשחקים מוזלים - כל אלו מתוכננים להגיע בקרוב ל- Xbox 360.

זה לא רלוונטי לישראל, אך מיקרוסופט הכריזה על שותפויות חדשות עם אולפני סרטים וטלוויזיה וכן עם Netflix, שירות השכרת הסרטים, שיאפשרו לבעלי המכשיר לצפות בתוכן VOD רב ומגוון - אבל רק בצפון אמריקה.

מערכת ההפעלה של ה- Xbox 360 מקבלת שידרוג, ועתה תציג את התוכן בממשק תלת-ממדי שמזכיר את זה של ויסטה. עוד נוספה האפשרות ליצור דמות אנימציה משלכם, שתשמש אתכם במשחקים ובצ'טים עם חברים - בדומה ל- Mii של נינטנדו, רק בפירוט רב יותר.

בלטו בחסרונם: בניגוד לשמועות, לא הוצג שלט רגיש לתנועה כמו של ה- Wii. לא הוצג המשחק Alan Wake. לא הוצג משחק חדש של באנג'י / משחק Halo חדש.

לסיום - הפצצה הגדולה

את ההפתעה הכי גדולה שמרה מיקרוסופט לסוף. נשיא חברת Square-Enix היפנית עלה לבמה, והציג כמה משחקי תפקידים חדשים שיגיעו למכשיר של מיקרוסופט. ואז הוא חשף את הטריילר החדש של פיינל פנטזי 13, המשחק הבא בסדרת התפקידים המוכרת ביותר בעולם, והכריז - נגמרה השותפות עם סוני והפלייסטיישן, והמשחק החדש יגיע גם ל- Xbox 360. מדובר במכה קשה לסוני, שכבר איבדה את רוב המותגים שהיו בלעדיים לקונסולה שלה כמו GTA וטקן, ועכשיו מאבדת נכס חשוב נוסף שהיה עוזר לה למכור לא מעט מכשירי פלייסטיישן 3.

המשיכו לעקוב עמנו אחר החידושים וההפתעות שצופנת בחובה תערוכת E3, תערוכת המשחקים החשובה ביותר בעולם!

(תודה ל- DrKeo על סיקור מסיבת העיתונאים בזמן אמת)

עוד ב- Vgames:

 

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    13:15 15.07.2008 | a1rmaxx_ a1rmaxx_

    wow

    Hashana azot olehet liyot meula le xbox 360

  2. 2

    14:03 15.07.2008 | Fixar Fixar

    באנג'י יא טיזרים!!

    איזה באסה איתכם! חח חיכיתי לחשיפה ענקית...
    (Halo4 או משהו בסגנון..)
    אבל הממשק החדש נראה מעניין וגירס ופייבל שולטים

  3. 3

    18:39 15.07.2008 | מישהו :) מישהו :) (אורח)

    מייקרוסופט הולך לשלוט ב-2008

    בטוח ב90%..
    ודרך אגב, אלה שרצו לקנות את FF בטוח חשבו שזה הולך לPS3 אז הם קנו PS3, אז FF לא הולך למכור הרבה בXBOX (תקנו אותי אם אני טועה)
    דרך אגב, מה קרה לויגיימס? אתם יכולים להפוך את הפורום לאתר עצמו בגלל שאתם כבר לא טורחים לפרסם באתר עצמו את הכתבות.
    או אם יש סיבה הייתי שמח אם תאמרו אותה.

  4. 4

    22:24 15.07.2008 | kinguy kinguy

    איבדו בלעדיות לטקן?

    מה לעזאזל?!?!?!?

  5. 5

    19:12 16.07.2008 | lilbigboy120 lilbigboy120

    ל4

    לא טקן עדיין נישאר רק אצל SONY

  6. 6

    18:45 20.07.2008 | hh hh (אורח)

    יש יש אקס בוקס

    אחלה קונסולה עד שהיא נשרפת

  7. 7

       | פורסם ע"י