הרשמה

צפו בטריילר הראשון של "סולו: סיפור מלחמת הכוכבים"

גם אמיליה קלארק הולכת להשתתף בסרט

צפו בטריילר של "סולו: סיפור מלחמת הכוכבים" שהולך לספר לנו על האן סולו בצעירותו

הטריילר הראשון והמלא של הסרט "סולו: סיפור מלחמת הכוכבים" הגיע היום לאחר טיזר קצרצר ששודר במהלך הסופרבול. הטריילר חושף לראשונה פרטי עלילה ונותן לנו מבט על השחקנים וכמובן הצצה קצרה לאקשן ולחלק מהתסריט השופע של הסרט.

הסרטון מתחיל בכך שהאן סולו מדבר ומספר על הדברים שהוא עבר בילדות שלו וכל הצרות שאליהן הוא נקלע, ממש לפני שהוא מכריז שהוא מקווה להיות הטייס הגדול ביותר בגלקסיה. לאחר מכן, אנו רואים את הדמות Beckett, שמגולמת על ידי השחקן וודי הרלסון (Woody Harrelson), ו-Beckett מודיע שהוא מרכיב הרכב, שכולל את צ'ובאקה ולנדו קלריסיאן, ואנחנו כמובן רואים לאחר מכן מגוון רחב של חייזרים, רובוטים ודמויות אנושיות.

בנוסף, ישנה הופעה של הדמות Qi'Ra, שמגולמת על ידי לא אחרת מאשר אמיליה קלארק (דאינריז מ"משחקי הכס"), והיא אומרת שהיא יודעת מיהו באמת האן סולו.

הסרט "סולו: סיפור מלחמת הכוכבים" מספר לנו את סיפורו של האן סולו בצעירותו, ואת דמותו מגלם השחקן אלדן ארנרייך (Alden Ehrenreich), ואת דמותו של צ'ובאקה מגלם השחקן ג'ונאס סוטאמו (Joonas Suotamo). כפי שציינו, גם השחקן וודי הרלסון, אמיליה קלארק ופיבי וולר-ברידג' ישתתפו בסרט, שיגיע לאקרנים ב-25 למאי 2018.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י