הרשמה

גיימרים, היכנסו לכושר!

קניתם את ה-Balance Board של נינטנדו, וה-Wii-Fit שצורפה אתו אינה מספקת אתכם?

תכירו:  Jillian Michaels' Fitness Ultimatum 2009 - זה השם של משחק הכושר החדש ש-3G Studios מפתחת עבור ה-Wii, אשר ינצל את המשטח הרגיש לשינויי שיווי משקל של נינטנדו, ה-Balance Board, וגם את החיישנים בשלטים של קונסולה, הלוא הם הווי-מוט והנאנצ'וק. כל תפקידו יהיה לגרום לכם להיכנס לכושר, ובהנאה רבה.

ג'יליאן מיכאלס היא כוכבת אהודה מאוד ונחשבת של התכנית Biggest Losers ('לרדת בגדול') של NBC, ובתכנה זו היא תדריך אותנו דרך מחנה אימונים וירטואלי המציע מידע ושלל קטעי וידאו המכילים טיפים מעוררי מוטיבציה בנוגע לכושר, תזונה ושמירת סגנון חיים.

המשחק מציע 11 פעילויות מבוססי תנועה שכלולות בארבעה סוגי אימון: ירידה במשקל, בניית כוח, הפוגה וטיפוס במדרגה. את כולם ניתן להתאים באופן אישי לפי מידת האינטנסיביות ומשך זמן האימון הרצויים.

כמובן, אימון לא יכול להיות מדרבן באופן מלא, אלא אם עושים אותו עם חברים, לכן גם כאן ניתנת האפשרות להתאמן מול חברים או בני משפחה ולהשוות שיאים בפעילויות פרטניות או 'ראש בראש', דרך כל מסלול האימונים, כדי להתחרות על זמני שיא שונים.

את כל הפעילויות, אגב, ניתן לשחק עם או בלי ה-Balance Board, אולם אם בוחרים להשתמש בו נהנים מאימון טוב יותר בהרבה.

חלק מהאימונים הייחודיים כוללים:

  • אגרוף: כולל אגרופים ובעיטות בגבהים שונים לשק אגרוף כבד. מהירות ועוצמה הם המפתח להצלחה באימון הזה.
  • ''קרונית ידנית': כאן חייבים להניע את הקרונית באופן ידני על מסלול פסי הרכבת, תוך שימוש בידיים, רגליים, או שניהם, לניצול כוח מירבי. יהיה צורך גם לשים לב לעצמים שמונחים על המסלול, כדי לנטות לאחד מהכיוונים המנוגדים, על מנת שלא לפגוע בהם. המשימה הזו תלך ותהיה קשה יותר ויותר ככל שנמשיך בה, עד שנגיע למעלה הגבעה וסוף המסלול, למעשה. המשימה הזו אמורה לתת אימון רציני.
  • 'התקפת תותח': כאן אנו נצטרך לחמש את התותח עם פגז שמונח בקרבת מקום על ידי הרמה שלו באמצעות שני הידיים, ואז, באמצעות שימוש בווי-מוט או בבלאנס בורד, לכוון את התותח כדי לפגוע במטרה שלפנים. כאן מובטח שנרגיש את השרירים היטב במהלך ולאחר הפעילות.
  • 'התחמקות משק אגרוף': כאן נצטרך לרוץ מסביב למסלול, תוך כדי שנתחמק מפגיעה בשקי האגרוף שנתלים מעצים בזוויות שונות. יהיה צורך לנטות לצדדים ולהתכופף, על מנת לצלוח את התרגיל בהצלחה. זהו אימון נהדר שמתוכנן להעצים את הכוח הפיזי.

בנוסף, תהיה האפשרות להתאים ולשנות את הדמויות שלנו בתוכנה, לעקוב אחר שריפת קלוריות, ירידה במשקל, וההתקדמות הכללית באימון עד כה. כל זה יופיע במשחק באמצעות לוח סטטיסטיקות או סממן גרפי.

האנליסט מיכאל פאצ'ר צופה דברים גדולים מן משחק הכושר הזה. "לא כולם יודעים מהו, בעצם, ה-Wii-Fit, התוכנה של נינטנדו שהושקה עם ה-Blance Board, אבל רוב הנשים המודעות לבעיית המשקל שלהן מכירות את ג'יליאן מיכאלס כסמל. היא מותגה כדמות כושר אשר סייעה לרבים להפחית ממשקל גופם", הוא אומר, "והחיבה לסמל הזה ימשוך אנשים רבים יותר לראות ב-Balance Board פחות גימיק משחקים, ויותר כמכשיר כושר".

Jillian Michaels' Fitness Ultimatum 2009 הוא לכל הגילאים אשר מעוניינים להיכנס לכושר בכיף, והם יוכלו להתחיל לעשות זאת כבר בתקופת החגים, בסוף השנה.

עוד ב- Vgames:

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    11:45 15.07.2008 | alexmag alexmag

    סתםםםםםםםםםם

    זתםםםםםםםםם

  2. 2

    11:56 15.07.2008 | MaStErKiLlEr3000 MaStErKiLlEr3000

    מי שרוצה באמת להנות מה WII תחפשו ביוטוב:

    girlfriend play wii fit

  3. 3

    11:59 15.07.2008 | LionpAu LionpAu

    WTF בשבילךך אכנס לכושר !

    חעחעחע

  4. 4

    14:34 15.07.2008 | alik24(22) alik24(22)

    חח אם יש לכם מסך נורמלי 24 ואיכותי ניתן לראות את הפיטמות שלה

  5. 5

    15:48 15.07.2008 | -=BulleT=- -=BulleT=-

    ל -4

    מאיפה אני משיג WII :D
    בשבילה אני יעשה כל היום כושר XD כן כן הייתי מכון לעשות לה טובה או שניים

  6. 6

       | פורסם ע"י