הרשמה

נינטנדו חושפת מידע חדש לגבי שירותי האונליין שלה

גיבוי שמירות בענן, משחקי NES ועוד

שירותי האונליין יתחילו להיות זמינים מספטמבר הקרוב

באירוע החשיפה של קונסולת ה- Nintendo Switch, חברת נינטנדו הכריזה כי היא מתכננת לספק שירותי אונליין בתשלום בדומה לשירותי ה-PS Plus של סוני וה-Xbox Live Gold של מיקרוסופט. לאחר הרבה דחיות של פתיחת השירות, נראה שנינטנדו סגרה על תאריך בדמות חודש ספטמבר של השנה והיא חשפה באתר שלה עוד פרטים לגבי שירות האונליין ומה הוא יכלול.

נתחיל מהמחיר: שירותי האונליין של נינטנדו יעלו 4 דולר לחודש או 20 דולר לשנה שלמה שזה בערך שליש ממה שסוני ומיקרוסופט לוקחות על שירותי האונליין שלהן. בנוסף, נינטנדו תציע אופציה למנוי משפחתי, במסגרתו יוכלו עד שמונה משתמשים שונים לשלם ביחד 35 דולר בשנה על שירותי האונליין באותו המנוי – אופציה נהדרת עבור משפחות עם כמה ילדים, או חברים שמשחקים בקרבה אחד לשני.

 נעבור לפיצ'רים שנינטנדו הכריזה עליהם שיגיעו עם שירותי האונליין: בנוסף לאופציה הברורה מאליה של האפשרות לשחק משחקים כמו Splatoon 2, Mario Kart 8 Deluxe ו-Mario Tennis Aces שיצא בחודש הבא, נינטנדו סוף סוף תכניס את הפיצ'ר הכי חשוב שעוד לא היה לה – גיבוי שמירות בענן. כל מנויי שירותי האונליין של נינטנדו יזכו לגיבוי של שמירות המשחקים שלהם בענן כך שבמקרה בו הקונסולה שלכם שבקה חיים והיה צורך במחיקה כללית של המכשיר (לא עלינו...) תוכלו להוריד את המשחק מחדש ולשחק בדיוק מאיפה שעצרתם. בנוסף, בהשקה של שירותי האונליין נינטנדו תספק 20 משחקי NES שיהיה אפשר לשחק בהם שיכללו בין היתר את המשחקים Super Mario Bros, The Legend of Zelda ו-Dr. Mario, כשאת האחרון (יחד עם כל משחק אחר המאפשר את זה) יהיה אפשר לשחק ברשת עם חברים.

נינטנדו גם תיתן הנחות ומבצעים אקסקלוסיביים למנויים שלה והיא תמסור עוד מידע בהמשך השנה. החברה גם פתחה סקשן FAQ באתר שלה לשאלות נפוצות וממנו אפשר ללמוד כי ייתכן ולא כל משחק יצטרך את שירות המנויים של נינטנדו כדי שיהיה אפשר לשחק ברשת, המנוי לא מוגבל לקונסולה אלא מחובר למשתמש עצמו, את המנוי השנתי יהיה ניתן לקנות מהאתר של נינטנדו או מהחנות הדיגיטלית שלהם – הNintendo Eshop ושהמנוי לא נוגע בקונסולות הWiiU וה-Nintendo 3DS שבהן לא יהיה צורך בשירות בתשלום כדי לשחק ברשת.

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

משחק על: PC, 3DS, PS5, Xbox Series X, Nintendo Switch, Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי ב: Street Fighter, Killer Instinct, Super Smash Bros.

המשחק שהגדיר לי את הילדות: קרב קשה בין Chrono Trigger ל-Mega Man X.

כשאני לא משחק אני: עובד. לצערי.

מסר לעולם: 10000xp של אמת, אפס מורא.

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י