הרשמה

במאי הסרט "שומרי הגלקסיה 3" פוטר מתפקידו עקב ציוצים פדופיליים שהתגלו

ג'יימס גאן הוסר מתפקידו בתור במאי הסרט השלישי בטרילוגיה המצליחה

"התפתחתי מאז בתור בן אדם, וכך גם ההומור שלי"

הנה משהו שלא תשמעו כל יום. אם אתם מעריצי סרטי Marvel או בכללי אוהבים את הז'אנר, כנראה שמעתם פעם את השם ג'יימס גאן (James Gunn). מדובר בבמאי של שני סרטי "שומרי הגלקסיה" והאדם שכיהן כמפיק בפועל של "הנוקמים: מלחמת האינסוף".

אתמול (ה-20 ביולי), חברת Disney הכריזה בהצהרה לעיתונות כי היא פיטרה את גאן מהמשך הליכי הבימוי של "שומרי הגלקסיה 3", אשר סיים את כתיבת התסריט שלו. הצהרה זו מגיעה לאחר שציוצים של הבמאי שמתבדחים על נושאים רגישים כמו פדופיליה ואונס בין השנים 2008 ו-2012 עלו לרשת. "האימרות המעליבות שהתגלו בעמוד הטוויטר של ג'יימס הן חסרות הצדקה ואינן עומדות בסטנדרטים הערכיים של החברה, ובכך קטענו את הקשרים העסקיים שלנו איתו."

גאן פנה לטוויטר והגן על עצמו בטענה כי "ראיתי את עצמי כפרובוקטור - עשיתי סרטים וסיפרתי בדיחות שהיו נחשבים לביזיוניים וטאבו. כפי שאמרתי בציבור פעמים רבות - התפתחתי בתור בן אדם, וכך גם הסרטים שלי וההומור שלי". הוא המשיך ואמר "כאשר צייצתי את הבדיחות האלו, לא חוויתי אותן. אני יודע שזו הצהרה מוזרה, אבל זו האמת."

יש שיגידו שהקסם של סרטי "שומרי הגלקסיה" הוא רק בזכות כיוון הבימוי של ג'יימס גאן, וכעת כשהוא פוטר מתפקיד הבמאי של הסרט השלישי - האם הוא יכשל? נחזיק אצבעות שלא, כך או כך, הדברים שג'יימס אמר בהחלט פוגעניים מאוד, האם אתם חושבים ש-Disney עשתה צעד נכון בפיטוריו? 

גיא דהן - עורך תוכן

גיא דהן - עורך תוכן

משחק על: PC בעיקר, על העצבים בשאר הזמן

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: Point& Click

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit ו-Star Wars: Racer

כשאני לא משחק אני: ישן

מסר לעולם: זה בסדר גמור לא לאהוב משחק מסוים, אבל זה לא בסדר לשנוא את מי שאוהב אותו

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י