הרשמה

בטא פתוחה לגרסת ה-Switch של Dragon Ball FighterZ תגיע באוגוסט

בטא פתוחה חדשה ומצבי משחק חדשים בגרסה ל-Switch

המשחק צפוי לצאת ב-28 בספטמבר השנה

כמעט בלי ששמנו לב, נינטנדו הכריזה רשמית על הגעת משחק הלחימה Dragon Ball FighterZ לקונסולת ה-Nintendo Switch (וזה באמת היה בשקט, כשרוב התגובות להכרזה היו "איך הם נתנו לזה רק 10 שניות?!"). לאלו מכם שלא קנו את המשחק עדיין ורוצים לראות במה מדובר אז קודם כל אתם יכולים לקרוא את הביקורת שכתבנו למשחק, אבל אם אתם רוצים להתנסות במשחק, Bandai Namco הכריזה שבדומה ל-PS4 ו-Xbox One, גם גרסת ה-Switch תקבל תקופת בטא פתוחה בה שחקנים יוכלו לנסות את המשחק.

לצערנו חוץ מהעובדה שהחברה אישרה את הגעת הבטא בחודש הבא לצפון אמריקה, אירופה ויפן, לא קיבלנו שום פרט נוסף, כך שאנחנו לא יודעים אילו דמויות תהיינה במשחק, מה יהיו מצבי המשחק השונים או באילו זירות נוכל לשחק. להזכירכם - בתקופת הבטא הקודמת היו 11 דמויות שונות, כשאנשים יכלו להילחם אחד מול השני באינטרנט או באופן לוקאלי, לחוות שני סוגים של סיום דרמטי ולצפות בקרבות קודמים שלהם.

בעוד חדשות לגבי גרסת ה-Switch, בנוסף לאפשרות לשחק במוד לוקאלי אלחוטי עם עוד שחקן, מצב משחק מיוחד יגיע לגרסה שיאפשר קרבות 1 על 1, 2 על 2 והכי מעניין: מעין קרב "מסיבה" של 3 על 3 עם ששה שחקנים שונים. לא ידוע עדיין אם שאר הגרסאות גם יקבלו את מצבי המשחק הללו. המשחק עצמו צפוי לצאת ב-28 בספטמבר, כשמי שיזמין מראש את המשחק גם יקבל את הגרסה היפנית של המשחק Super Butoden שלא היה זמין במערב לפני כן. את הטריילר לגרסת ה-Switch תוכלו לראות כאן למטה:

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

משחק על: PC, 3DS, PS5, Xbox Series X, Nintendo Switch, Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי ב: Street Fighter, Killer Instinct, Super Smash Bros.

המשחק שהגדיר לי את הילדות: קרב קשה בין Chrono Trigger ל-Mega Man X.

כשאני לא משחק אני: עובד. לצערי.

מסר לעולם: 10000xp של אמת, אפס מורא.

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י