הרשמה

סיכום Super Smash Bros. Ultimate Direct

גם דמויות חדשות, גם זירות חדשות ויש עוד הפתעות להמשך!

סיימון בלמונט, קינג ק. רול, וכרום בפנים; יותר מ-800 רצועות של מוזיקה.

היום (ה-8 באוגוסט) שודר אירוע הנינטנדו דיירקט החדש בנושא של Super Smash Bros. Ultimate וקיבלנו מידע חדש, זירות חדשות ועוד הפתעות שאנו טרם יודעים לגביהם.

נתחיל בהכרזות על הדמויות החדשות: כפי שנינטנדו הדליפה בטעות יותר מוקדם היום, Simon Belmont, מחסל הערפדים מסדרת משחקי Castlevania מגיע למשחק הלחימה של נינטנדו. סיימון יכיל את המהלכים הידועים שלו מהמשחק Super Castlevania IV יחד עם האביזרים המוכרים שלו: הגרזן, הצלב המעופף והמים הקדושים. בנוסף, Richter Belmont (ריכטר בלמונט) מהמשחק Castlevania: Rondo of Blood (או Dracula X) גם מצטרף בתור דמות צל של סיימון. אם כבר מדברים על דמות צל: Chrom, דמות צל שציפינו לראות עוד ב-Smash 4, סוף סוף הוכרזה למשחק, יחד עם Dark Samus. בנוסף, בסוף השידור דמות מאוד אהובה שהרבה אנשים רצו לראות במשחק גם הוכרזה והיא King K. Rool, היריב המושבע של Donkey Kong. הדמות הולכת להיות סוג של טנק כבד בדומה ל-Bowser מסדרת משחקי מריו ו-King Dedede מקירבי.

לצערם של כמה מעריצים (אבל גם לשמחתם), כמה דמויות חדשות הוכרזו בתור Assist Trophies: האנדרואיד Zero מסדרת משחקי Megaman X הוכרז כ-Assist Trophy וכנ"ל גם Knuckles מסדרת משחקי סוניק. עוד דמויות שהוכרזו ושוות אזכור הן Ashley מסדרת משחקי Warioware, הלוחם Gray Fox מסדרת משחקי Metal Gear Solid, הערפד Alucard מ-Castlevania Symphony of the Night ולא אחר מאשר הדרקון Rathalos מסדרת משחקי Monster Hunter שמגיע גם כאסיסט וגם כבוס (יהיה הראשון בסדרת משחקי Super Smash לעשות זאת).

גם זירות חדשות הוכרזו בשידור: זירה בנושא של New Donk City מהמשחק Super Mario Odyssey וזירה בנושא של הטירה של דרקולה מהמשחק Castlevania הוכרזו והן נראות נהדר. הזירה של הטירה גם תכיל המון אויבים מסדרת המשחקים כמו המומיה, איש הזאב ודרקולה בכבודו ובעצמו. המשחק גם יכיל זירות חוזרות כמו אצטדיון הפוקימונים הפופולרי מ-Super Smash Bros. Melee. מספר הזירות הכולל במשחק יעבור את ה-100 (המספר המדויק כרגע עומד על 103, בלי DLC).

מבחינת מצבי משחק חדשים, המשחק מחזיר את המצב הקלאסי מהמשחק ל-Nintendo 64, שישים אתכם בקרבות שונים ומשונים אחד אחרי השני עם הדמות האהובה עליכם. המשחק מוסיף גם מצב טורניר שסוף סוף יאפשר ליצור טורניר טוב עם חברים ברשת עד 32 שחקנים וגם מצב משחק מסיבה של 5 מול 5 או 3 מול 3. במצב המשחק הזה, שתי קבוצות נלחמות אחת מול השנייה במצב של אלימינציה ואפשר לשחק את זה עם שני שחקנים או עם שתי קבוצות מלאות בשחקנים שונים בשביל מצב מסיבה אמיתי. המשחק גם יכניס מצב משחק של Smashdown, בו בכל סיבוב השחקנים יצטרכו לבחור דמויות שונות כדי לשחק איתן, מצב משחק שיטיב מאוד עם שחקנים שמשחקים עם כמה דמויות. מצב האימונים קיבל שיפור ועכשיו מראה נתונים שונים כמו הכובד של השחקן, הכיוון שאליו הוא מעיף את השחקן, הגובה ועוד - מצוין לאנשים שרוצים להיכנס למשחק באופן תחרותי.

מצב משחק נוסף הוכרז אבל "לא היה ניתן לדבר עליו", והכיתוב עליו היה מטושטש. האם מדובר במצב סיפור שכולנו חיכינו לו? נצטרך לחכות לעוד חדשות כדי לראות, אבל הספקולציות כבר חוגגות.

עוד דברים קטנים שאנחנו יודעים על המשחק בזכות הדיירקט:

  • המשחק יכיל כ-900 רצועות שונות של מוזיקה (מושלם לאנשים שאוהבים מוזיקה של גיימינג כמוני) ויהיה אפשר לשמוע את המוזיקה גם כשהקונסולה תהייה כבויה, בדומה למה שהיה אפשר לעשות עם Smash 4 ב-3DS. 
  • תהייה קיימת אפשרות להוסיף מד של Final Smash למשחק כדי להוסיף עוד נדבך של משחקי לחימה: ברגע שהמד יהיה מלא ניתן יהיה להשתמש במתקפה המיוחדת של הדמות.
  • תהייה אפשרות לבחור את הדמות אחרי שבוחרים את הזירה, כך שיהיה ניתן להתאים את הדמות לזירה ולא להיפך.

אנחנו כבר לא יכולים לחכות ליציאה של המשחק ב-7 בדצמבר לקונסולת ה-NIntendo Switch.

שמואל מקונן - עורך ראשי

שמואל מקונן - עורך ראשי

משחק על: PC, 3DS, PS5, Xbox Series X, Nintendo Switch, Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי ב: Street Fighter, Killer Instinct, Super Smash Bros.

המשחק שהגדיר לי את הילדות: קרב קשה בין Chrono Trigger ל-Mega Man X.

כשאני לא משחק אני: עובד. לצערי.

מסר לעולם: 10000xp של אמת, אפס מורא.

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י