הרשמה

Diablo 3 Eternal Collection מגיע ל-Switch

הגיהינום ינחת על הקונסולה של נינטנדו עוד השנה

הגרסה תכלול את כל חבילות ההרחבה, עדכונים שיצאו עד כה ובונוסים נוספים

עדכון: המשחק הוכרז רשמית - טריילר הכרזה התווסף לתחתית הכתבה.

הכתבה המקורית:

זוכרים את הציוץ הבא של Blizzard?

בזמנו, רובנו חשבנו שמדובר בקריצה לגרסה של משחק ה-ARPG המוצלח של החברה, Diablo 3, לקונסולת ה-NIntendo Switch (בגלל העובדה שהמנורה נכבית ונדלקת - Switches on\off), אבל בחברת Blizzard מיהרו להרגיע את הרוחות ולהודיע שלא מתוכנן שום דבר כזה. חצי שנה אחר-כך ואנחנו מגלים שכנראה היה תכנון, והביצוע יהיה עוד השנה. 

במאמר של אתר Forbes שדלף לאתר Reddit, זה נראה שגרסה מיוחדת עבור קונסולת ה-Switch צפויה לצאת עוד השנה, במה שתהפוך להשקה הראשונה של משחק Blizzard על קונסולה של Nintendo מאז שני המשחקים שהיא הפיצה לקונסולת ה-GBA אי שם בשנת 2003 (לפני 15 שנה!). הגרסה שתיקרא Diablo 3 Eternal Collection תכלול את שתי חבילות ההרחבה של המשחק (Reaper of Souls ו-Rise of the Necromancer), את כל העדכונים שהמשחק קיבל בנוסף להרחבות הללו ובנוסף - סט שריון שיגרום לכם להיראות כמו גאנונדורף מסדרת משחקי Legend of Zelda (מגניב למדי אם אתם שואלים אותי). כיאה למשחקים שיוצאים לקונסולה זה נראה שתוכלו לשחק את המשחק עם עד 4 חברים ברשת, באופן לוקאלי או עם עוד 3 מכשירים שונים באופן לוקאלי אלחוטי.

הידיעה הזו היא בגדר שמועה בלבד, אבל זה נראה שהמאמר המדובר היה אמור להתפרסם היום, כך שיש סבירות גבוהה שמדובר באמת לאמיתה. נעדכן את הפוסט אם וכאשר נקבל אישור מהחברה עצמה.

שמואל מקונן - עורך ראשי

שמואל מקונן - עורך ראשי

משחק על: PC, 3DS, PS5, Xbox Series X, Nintendo Switch, Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי ב: Street Fighter, Killer Instinct, Super Smash Bros.

המשחק שהגדיר לי את הילדות: קרב קשה בין Chrono Trigger ל-Mega Man X.

כשאני לא משחק אני: עובד. לצערי.

מסר לעולם: 10000xp של אמת, אפס מורא.

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י