הרשמה

שמועה: EA כנראה הצליחה להתאים את מנוע ה-Frostbite לקונסולת ה-Switch

אז אולי נוכל לראות את Dragon Age על הקונסולה?

השמועה הזו נחשפה ע"י יוטיובר אחרי בדיקה בעמוד הלינקדאין של אחד מעובדי החברה

לנינטנדו ו-EA היו יחסים מאוד רעועים לאורך השנים, לפחות עד היציאה של קונסולת ה-Switch הפופולרית. זה נראה ש-EA (לפחות על הנייר) התחילה לתמוך יותר בקונסולה של נינטנדו, אבל למעט משחקי הכדורגל של FIFA, שגם הם הגיעו עם מנוע ייעודי שהזכיר יותר את המנוע הישן שעדיין רץ על ה-PS3 וה-Xbox 360, שום משחק גדול של החברה לא הגיע לקונסולה, כולל משחקים ישנים יותר כמו Mirror's Edge Catalyst או Dragon Age: Inquisition המצוין. הסיבה העיקרית להיעדרות של המשחקים הללו הייתה נעוצה בעובדה שהיו קשיים בלגרום למנוע הייחודי של EA, ה-Frostbite, לעבוד על הקונסולה של נינטנדו.

לאחר חרושת שמועות מסוימת, זה נראה ש-EA התחילה לעבוד על התאמת המנוע לקונסולה ואם להאמין לסרטון של היוטיובר Doctre81, היא גם הצליחה. בסרטון, היוטיובר מצא תיאור מעניין בקורות החיים של אחד ממהנדסי התוכנה של EA בעמוד הלינקדאין שלו, שמסביר על העובדה שהוא מביא SDK או חבילות פיתוח תוכנה לקונסולת ה-Nintendo Switch ושהוא כבר עבד על ה-SDK שהיו בשימוש על המשחקים Battlefield V ו-Anthem. שום דבר כאן לא סגור ואין שום אישור של EA לגבי הנתונים הללו, אבל מה שכן - העובד כבר הספיק לשנות את קורות החיים שלו ולתקן את ה-Nintendo Switch ל-"Different Platforms", מה שמעלה טיפה את רמת האמינות של השמועה הזו. 

האם זה אומר שנתחיל לראות יותר משחקים ופורטים של משחקי EA גדולים על ה-Switch? האם EA הצליחה למצוא דרך לעשות שימוש במנוע ה-Frostbite שלה על הקונסולה הקטנה של נינטנדו? נצטרך לחכות ולראות.

שמואל מקונן - עורך ראשי

שמואל מקונן - עורך ראשי

משחק על: PC, 3DS, PS5, Xbox Series X, Nintendo Switch, Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי ב: Street Fighter, Killer Instinct, Super Smash Bros.

המשחק שהגדיר לי את הילדות: קרב קשה בין Chrono Trigger ל-Mega Man X.

כשאני לא משחק אני: עובד. לצערי.

מסר לעולם: 10000xp של אמת, אפס מורא.

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י