הרשמה

כל הפרטים החדשים מהדיירקט על Super Mario Maker 2

משחק אונליין נגד/עם חברים, המון אפשריות לבנייה ואפילו מצב סיפור

המשחק מגיע לחנויות ב-28 ביוני

בזמן שישנתם (1 בלילה) נינטנדו שידרה את אחד מסרטוני הנינטנדו דיירקט האייקונים שלה, והפעם הפוקוס של הסרטון היה כולו על Super Mario Maker 2, משחק ההמשך ללהיט המטורף על ה-WiiU. הסרטון הציג את הבסיס של המשחק שכולל יצירת שלבים שונים והפצתם ברשת כדי שאנשים אחרים יוכלו לשחק, ואז נכנס יותר לעומק עם הסברים על השינוים והשיפורים שהמשחק עושה. להלן עיקרי הדברים:

  • פיצ'רים חדשים לבניית שלבים מתווספים לקיימים עם האופציה להוסיף מגלשות (Slopes), החזרה של ה-Angry Sun מהמשחק Super Mario Bros. 3, האפשרות להוסיף כפתור On\Off שיכול לשנות, להעלים ולהזיז דברים בשלב, הוספתם של Banzai Bill ו-Red Yoshi למשחק, ליצור שלב שהוא Auto-scroller - כלומר המסך זז מעצמו לכיוון מסוים ועל השחקן להתקדם כדי לא להיפסל והוספה של שלבי מים בהם אפשר לשלוט בגובה ובעליה/ירידה של המים.
     
  • המשחק יאפשר לכם לתת שלט Joy-Con לחבר בשביל בנייה משותפת של שלב.
     
  • המשחק יציג לנו מצב סיפור שלם בו על השחקנים תוטל משימת בניית הטירה של ממלכת הפטריות מחדש לאחר שהיא נהרסת. במצב הסיפור לא תכינו שלבים ובמקום זה, הוא יכיל שלבים שנבנו במיוחד על ידי נינטנדו. את אותם השלבים תצטרכו להשלים כדי להרוויח מטבעות שיממנו את הבנייה של הטירה. את מצב המשחק הזה יהיה אפשר לשחק לגמרי מנותקים מהרשת ויכיל למעלה מ-100 שלבים שיתנו לכם השראה לבנייה של שלבים שלכם.
     
  • המשחק החדש יוסיף ערכות נושא חדשות כמו יער, שמיים ושלג, כשהמסקרן מביניהם הוא האופציה ליצור שלבי לילה. שלבי הלילה משנים את כל אחת מערכות הנושא בצורות שונות ומשונות בנוסף להוספת מוזיקה חדשה לשלבים.
     
  • כפי שהוצג בטריילר הראשוני, המשחק מוסיף את הסטייל של Super Mario 3D World למשחק. תוכלו להוסיף כוחות כמו תלבושת החתול שמאפשרת למריו לרוץ על קירות ולזנק למרחקים ארוכים, את הצינורות השקופים שיקחו את מריו (ואת האויבים השונים) למקומות שונים בשלב, את ה-Trick Block וה-Piranha Creeper שיעקבו אחרי איזה מסלול שתבחרו ועוד הרבה הפתעות. חשוב לציין שבזמן הטריילר זה היה נראה שיש מקום לעוד סטייל נוסף של משחק... האם נינטנדו מכינה לנו הפתעה בהשקה?
     
  • המשחק החדש מציג לנו את ה-Course World, מעין לובי שיאפשר לשחקנים להעלות את השלבים שהם יצרו ולמצוא שלבים אחרים לשחק בהם. את השלבים יהיה ניתן לסווג לפי תגיות שונות כמו "שלבי חידות" ו-"Speedruns" בשביל למצוא אותם יותר בקלות. אם השלב יאפשר את זה, תוכלו גם להוסיף תגובות על חלקים שונים בשלב בסגנון של Splatoon (תמונה קטנה שתופיע). ככל שיותר אנשים יאהבו את השלבים שלכם כך הדירוג העולמי שלכם יעלה. המשחק גם יכיל מצב של Endless Challenge, שיתפקד כסוג של מצב הישרדות במשחק - השחקנים יצטרכו לעבור כמה שיותר שלבים ברצף מבלי להיפסל. ב-Course World גם תוכלו לשחק יחד עם אנשים אחרים באינטרנט כדי לפתור שלבים מיוחדים שיצריכו זאת, או נגד אנשים אחרים במטרה להעלות את הדירוג העולמי שלכם. המשחק גם יאפשר לכם לשחק עם עוד כמה חברים שיש להם את המשחק וקונסולת Switch במצב אונליין מקומי כשרק האדם שמכין את החדר בו כולם ישחקו צריך חיבור לאינטרנט.
     
  • המשחק שיושק ב-28 ביוני מקבל כמה גרסאות: בנוסף לגרסה הרגילה, גרסה מיוחדת של המשחק תושק ותכיל מנוי ל-12 חודשים לשירות האונליין של נינטנדו. הגרסה תעלה 70 דולר מה שאומר שמי שיקנה אותה ירוויח מנוי שנתי בחצי מחיר. עוד גרסה מיוחדת שיוצאת באירופה וביפן תגיע עם עט מעוצב שיהיה אפשר להשתמש בו כדי להכין שלבים שונים.

אלו הם עיקרי הדברים, וזה באמת המון מידע. המשחק עצמו נראה נהדר וכנראה שיהיה להיט מטורף בדיוק כמו קודמו. האם אתם מתכוונים לקנות אותו? נשמח לשמוע מכם!

שמואל מקונן - עורך ראשי

שמואל מקונן - עורך ראשי

משחק על: PC, 3DS, PS5, Xbox Series X, Nintendo Switch, Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי ב: Street Fighter, Killer Instinct, Super Smash Bros.

המשחק שהגדיר לי את הילדות: קרב קשה בין Chrono Trigger ל-Mega Man X.

כשאני לא משחק אני: עובד. לצערי.

מסר לעולם: 10000xp של אמת, אפס מורא.

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י