הרשמה

כל הפרטים מאירוע הדיירקט של Pokemon Sword/Shield

פוקימונים חדשים, אלמנטי משחק חדשים ואפילו Raids.

הפוקימונים במשחק הזה ענקיים. תרתי משמע.

היום (ה-5 ביוני) שודר סרטון נינטנדו דיירקט שכולו עוסק ב-Pokemon Sword ו-Pokemon Shield - המשחקים החדשים בסדרת משחקי ה-RPG הפופולרים. הדיירקט נתן לנו הצצה נוספת למשחקים המצופים, עם מידע לגבי חלק מהפוקימונים החדשים, התוספות החדשות למשחק ואפילו תאריך יציאה. אז בואו נצא לדרך ונראה מה היה לנו שם:

  • פוקימונים חדשים
    ההכרזה הראשונה נתנה לנו הצצה לפוקימונים החדשים של מחוז גאלאר: הפוקימון הראשון שהוכרז הוא Wooloo, פוקימון כבשה שהצמר שלו נחשב למצרך חשוב מאוד עבור אנשי האזור; Drednaw: הפוקימון הנושך, Corviknight - פוקימון ציפור שהמקומיים עושים בו שימוש נרחב כ...סוג של מונית שיכולה לקחת אתכם בין הערים שכבר ביקרתם בהם; ואחרונים חביבים, Gossifleur ו-Eldegoss, שני פוקימוני עשב, כאשר Eldegoss הוא ההתפתחות של Gossifleur. לקראת סוף הדיירקט גם הוכרזו שני הפוקימונים האגדיים של המשחק, Zacian, זאב עם חרב שכנראה שקיבל השראה מ-Sif מ-Dark Souls ו-Zamazenta, פוקימון המגן.
     
  • Wild Area
    האזור שבין הערים של המשחק נקרא "Wild Area" והוא יהיה אזור עולם פתוח מלא בפוקימונים שונים, אביזרים שיהיה אפשר לאסוף ועוד הפתעות. המשחק גם יאפשר לשחקנים להזיז את המצלמה כרצונם כדי שהם יוכלו "לחפש באזור יותר בקלות". הפוקימונים השונים שהולכים להיות בכל אזור ישתנו לפני תנאי מזג האוויר והמיקום שתהיו בו.
     
  • Dynamax
    המשחק מוסיף פיצ'ר חדש לעולם הפוקימונים בדמות תופעה שנקראת Dynamax וגורמת לפוקימונים להפוך לענקיים ולהיות חזקים במיוחד. בזמן הקרבות תוכלו להגדיל את אחד הפוקימונים שלכם לגודל ענק ולחזק אותו לזמן מוגבל. התופעה משתלבת עם שני הסעיפים הבאים של הסיכום...
     
  • Max Raid Battles
    לראשונה בתולדות פוקימון, המשחק מאפשר לכם לשחק עם חברים ביחד בלא אחר מאשר Raid. בתוך ה-Wild Area שהזכרנו קודם, יהיה סיכוי שיתרחש אירוע שנקרא Max Raid Battle. באירוע כזה, אתם ועוד שלושה אנשים תילחמו נגד פוקימון ענק וחזק במיוחד, כשלאחד מכם תהייה האופציה לתפוס אותו. הקרבות הללו גם יציבו אתגרים נוספים בפני השחקנים כך שלפי המפתחים, השחקנים יצטרכו לתכנן אסטרטגיה לגבי ניצחון בקרבות הללו. יהיה מעניין, זה בטוח.
    את הקרבות תוכלו לשחק עם חברים במצב אונליין מקומי או ברשת, למרות שעדיין לא ברור אם תצטרכו מנוי של Nintendo Switch Online.
     
  • קרבות מכון והיריבים במשחק
    קרבות המכון במחוז גאלאר הם אירוע ספורט של ממש, כשהם מתרחשים באצטדיונים ענקיים עם סיקור תקשורתי נרחב. בזמן הקרבות מאמן המכון יוכל להגדיל את הפוקימון שלו בעזרת Dynamax, כך שעל השחקנים שלנו לדעת מתי ואיך להשתמש בפיצ'ר על זה על הפוקימונים שלהם. בנוסף הוצגו עוד דמויות שיופיעו במשחק: לאון, האלוף הבלתי מעורער של המחוז ואהוב הקהל; הופ, מי שיהיה היריב שלנו במשחק ופרופסור מגנוליה (באמת תהיתי באיזה עץ הם ישתמשו הפעם) והנכדה שלה סוניה שיעזרו לכם בזמן המסע.
     
  • תאריך יציאה וגרסאות מיוחדות
    תאריך היציאה הרשמי של המשחק הוכרז והוא ה-15 בנובמבר, 2019. בנוסף הוכרז כי תצא גרסה מיוחדת למשחק שתכלול את שני המשחקים ביחד.

זהו, אלו החדשות המרכזיות מהאירוע! את הדיירקט עצמו יחד עם הטריילר שהוצג בתחילת הדיירקט תוכלו לראות כאן למטה.

שמואל מקונן - עורך ראשי

שמואל מקונן - עורך ראשי

משחק על: PC, 3DS, PS5, Xbox Series X, Nintendo Switch, Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי ב: Street Fighter, Killer Instinct, Super Smash Bros.

המשחק שהגדיר לי את הילדות: קרב קשה בין Chrono Trigger ל-Mega Man X.

כשאני לא משחק אני: עובד. לצערי.

מסר לעולם: 10000xp של אמת, אפס מורא.

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י