הרשמה

"המשחק The Witcher 3 נראה מדהים על ה-Switch", כך מוסרים ב-CDPR

החברים ב-CDPR מאוד גאים בגרסה הזו, מסתבר.

"לא הסרנו שום תוכן מהמשחק המלא"

ללא ספק, אחת מההפתעות הכי גדולות של E3 2019, הייתה ההכרזה על היציאה של The Witcher 3 על קונסולת ה-Nintendo Switch. ההכרזה שעד אותו הרגע הייתה שמועה מטורפת תפסה את כולם בהפתעה שכן עד אותו הרגע המשוואה הייתה פשוטה: אתה משחק בסגנון של The Witcher 3? אין לך שום סיכוי לעלות על הקונסולה הפצפונת של נינטנדו.

CD Projekt Red והאמונים על הפורט, Saber Interactive אובייסלי הפריכו את הטענות הללו, אבל באיזה מחיר? אז חוץ מהרזולוציה של המשחק (720p במצב עגון ו-540p במצב נייד עם רזולוציה דינאמית) לפי CD Projekt Red, המחיר קיים, אבל הוא לא גדול מידי. "אנחנו ממש שמחים מאיך ש-The Witcher 3 נראה על ה-Switch", כך נאמר על ידי אלבין ליו, מתאם ה-UI של המשחק. "המשחק עדיין שומר על רמת האיכות שאנחנו מצפים לה כאן ב-CDPR וגאים בה, אבל אנחנו בהחלט מבינים מה הטרייד-אוף שהיינו צריכים לעשות כדי שהמשחק ירוץ על הקונסולה, בהיבטי איכות ויזואלית אל מול ביצועים. המצב כרגע הוא שיש פחות דשא וצמחיה וה-Draw Distance נמוך יותר, אבל זה עדיין נראה מדהים. אני התרשמתי מאוד ממנו. אם לא הייתם אומרים לי על שינויים ספציפיים שקרו במקומות מסוימים לא הייתי שם לב אליהם בכלל."

לגבי התוכן של המשחק, ליו הוסיף כי לאלו מכם שחוששים לגבי תוכן שלא יהיה בגרסה הזו, אין להם מה לדאוג: "אתם תקבלו את The Witcher 3 המלא על כל ההרחבות שלו. אנחנו לא מסירים שום תוכן מהמשחק. השינוי היחיד שאנחנו עושים הוא ב-UI של המשחק, כדי שיותאם יותר לקונסולה עצמה ולמצבים השונים שלה, אבל אם זאת הולכת להיות חווית The Witcher 3 הראשונה שלכם אתם הולכים ליהנות מאוד. אנחנו מאוד גאים במה שיצרנו".

אלו חדשות מצוינות לגבי המשחק, ובתור מישהו שהולך לקנות את המשחק בפעם השנייה על ה-Switch וכבר נתן כ-120 שעות על המשחק במחשב האישי, אני קצת יותר מעודד לגבי הגרסה המסקרנת. מה איתכם, מתכוונים לקנות את המשחק? נשמח לדעת!

שמואל מקונן - עורך ראשי

שמואל מקונן - עורך ראשי

משחק על: PC, 3DS, PS5, Xbox Series X, Nintendo Switch, Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי ב: Street Fighter, Killer Instinct, Super Smash Bros.

המשחק שהגדיר לי את הילדות: קרב קשה בין Chrono Trigger ל-Mega Man X.

כשאני לא משחק אני: עובד. לצערי.

מסר לעולם: 10000xp של אמת, אפס מורא.

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    11:31 19.06.2019 | ohadcal ohadcal

    אותי רק מעניין לדעת כמה המשחק ישקול, כי המשחק המקורי שוקל המון ומקום איחסון זה אחד הדברים הבעייתים בסוויץ

  2. 2

    11:37 19.06.2019 | שמואל מקונן - עורך ראשי שמואל מקונן - עורך ראשי

    לפי החברה מדובר ב-32 ג'יגה, כשהגרסה הפיזית של המשחק תכיל את כל המשחק בלי צורך להוריד עוד חלקים של המשחק (כל המשחק על ההרחבות שלו נמצא על הכרטיס הפיזי).

  3. 3

       | פורסם ע"י