הרשמה

הנה כל הפרטים החדשים שנחשפו היום על משחקי Pokemon Sword ו-Shield!

אילו עוד הפתעות מחכות לנו ב-Galar?

פוקימונים חדשים (וישנים), צוות חדש ויריבים חדשים!

היום (ה-7 באוגוסט) נחשפו פרטים נוספים על משחקי הפוקימון החדשים שמגיעים לקונסולת ה-Nintendo Switch, משחקי Pokemon Sword ו-Pokemon Shield. הטריילר הקצר (2 דקות) הציג לנו פוקימונים חדשים, את הצוות הרע של המשחק הזה ועוד הפתעות. אז מה היה לנו שם? בואו נצא לבדוק:

צורות Galar

בדומה למה שהיה במחוז Alola במשחקי Pokemon Sun ו-Moon, גם במשחקים החדשים יהיו צורות מיוחדות לפוקימונים מסוימים. הטריילר חשף לנו של-Weezing תהייה צורת Galar שתתן לו ארובות שנראות כמו כובעים חמודים, Zigzagoon ו-Linoon מקבלים צורת Galar שהופכת אותם לפוקימוני חושך/רגיל (Linoon אפילו מקבל התפתחות מיוחדת בדמות הפוקימון Obstagon!). אני מניח שבהמשך ייחשפו עוד פוקימונים אהובים שקיבלו צורות חדשות ומעניינות.

פוקימון חדש

בנוסף ל-Obstagon קיבלנו עוד פוקימון חדש באזור Galar:
Morpeko - פוקימון שמשנה את צורתו לפי כמה שהוא רעב! בצורתו הרגילה מדובר בפוקימון חמוד וקטן אבל בצורה הרעבה שלו הוא נהייה יותר אפל והמתקפות שלו נהיות אפלות בהתאם.

יריבים חדשים

יריב חדש בנוסף לחברך הטוב נחשף ושמו הוא Bede. בנוסף נחשפה Marnie, עוד אחת מהיריבות שלכם במשחק, רק שהיא מלווה על ידי הצוות הרע של המשחק שבניגוד למשחקים קודמים בסדרה, לא נראים כמו חבר'ה מאיימים במיוחד... מדובר ב-Team Yell, המעריצים המושבעים של Marnie שמלווים אותה לכל מקום עם חצוצרות ופוסטרים שלה.

זהו, אלו הם הפרטים החדשים שנחשפו בטריילר למשחקים שיצאו ב-15 בנובמבר השנה. תוכלו למצוא את הטריילר המלא כאן למטה, ונשמח לשמוע את דעתכם לגבי המשחקים החדשים!

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

משחק על: PC, 3DS, PS5, Xbox Series X, Nintendo Switch, Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי ב: Street Fighter, Killer Instinct, Super Smash Bros.

המשחק שהגדיר לי את הילדות: קרב קשה בין Chrono Trigger ל-Mega Man X.

כשאני לא משחק אני: עובד. לצערי.

מסר לעולם: 10000xp של אמת, אפס מורא.

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    19:44 02.09.2019 | gameon gameon

    בדיקה

  2. 2

       | פורסם ע"י