הרשמה

E3: נחשף משחק ריסוס... קיא

מרוב ההמולה של תערוכת E3, כמעט שכחנו לגמרי מההכרזה של עוד משחק חדש ובלעדי לקונסולת ה-Wii, שלדעתי, יש בו פוטנציאל יפה להפוך למשהו נהדר.

טקמו (Fatal Frame) חשפה בתערוכת E3 משחק פאזל-אקשן ייחודי בשם SPRay. היא קיבל את שמו מהמכניקה העיקרית של המשחק שמתבססת על ריסוס של נוזלים שונים ברחבי העולם של המשחק. הנוזלים האלה כוללים מים, "אנטי-חומר", ו... - הביאו את השקיות - קיא.

נשמות של אור וחושך

אתה מגלם במשחק חבר במלוכה אשר הכתר שלו מכיל שתי נשמות: האחת מייצגת את האור, והשנייה - את החושך. זו האחרונה היא המקיאה. אתה והרוחות שלך תרססו דברים על דברים שונים בעולם המשחק במטרה לפתור חידות. מים, למשל, יכבו אש. וקיא? הוא יכול לחשוף דרכים סודיות (אני אנסה זאת בפעם הבאה כשאחטוף קלקול קיבה...). למשל, אם תתקלו בואדי פשוט רססו לתוכו קיא וראו אם הוא יכול לחשוף בפניכם דרך. האלמנטים שתרססו הם קבועים, כך שאם תרססו על קיר מסוים, החומר ישאר שם גם כאשר תחזרו אליו בזמן אחר.

SPRay מבוסס על עיר מוקד (Hub Town - כמו העולם החיצון ב'מריו גלקסי'), ואזורים ייפתחו בו בהדרגתיות. יש בו שישה שלבים, כל אחד עם חמש עד שש מטרות, ולא כל אחת מהן תדרוש להשתמש בריסוס. בכל שלב תמצאו פיסות של תמונה שצריך להרכיב, וכאשר זו תושלם אתם תשתמשו בפוינטר של השלט על מנת לצייר על דלת נעולה את התמונה שהתגלתה. כך הדלת תיפתח, ותוכלו להתקדם במשחק.

וכמובן, גם בוסים ומיני-גיימס כלולים בחבילה. בהדגמה שנערכה נראה עכביש קרח ענק אשר מנסה למחוץ את הגיבור שלהו באמצעות רגליו. לאחר שהוא הסתער, המדגים ריסס קיא על רגליו, כך שהן נדבקו לרצפה וניתן היה להכות אותו.

כן. זה הקיא ( וזה גם גיבור המשחק, זמן קצר לאחר שצפה במסיבת העיתונאים של נינטנדו)

הידית האנלוגי בנאנצ'וק שולטת בתנועה של הגיבור, ובעזרת הווי-מוט, באופן צפוי, מכוונים למסך ומרססים. ה-D-PAD מאפשרת לברור בין האלמנטים, וגם ניתן להינעל על עצמים ואויבים באמצעות Z.

תעמוד לרשותכם אספקה לא מוגבלת של קיא (תודה רבה) ומים, אך אלמנטים אחרים, כמו "אנטי-חומר", יהיו מוגבלים. ולמי שתהה, דרך אגב, מהו אותו "אנטי-חומר"... ובכן, הוא יוצר חלל שאתם יכולים להיתקע בתוכו. ניעור של הווי-מוט ישחרר אתכם ממנו (רמז למרכיב של התגנבות והתחמקות במשחק?).

אם אתם שואלים את דעתי, המשחק נשמע מעניין מאוד, והוא גם נראה לא רע בכלל. שילוב של אקשן, פאזל וכפי הנראה גם פלטפורמה, והוא עושה רושם מקורי. כמה זה כבר יכול להסתבך?

עוד ב- Vgames:

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    17:34 17.07.2008 | arbi arbi

    נראה קצת מטומטם

  2. 2

    20:03 17.07.2008 | AVIAD77698 AVIAD77698

    כנ''ל

  3. 3

    20:25 17.07.2008 | leibo208 leibo208

    הממ

    והם רציניים לגביי המשחק הזה?

  4. 4

    09:22 18.07.2008 | Ninjakid Ninjakid

    קצת מטומטם

    נראה קצת מטומטם וילדותי אך עם זאת הרעיון נשמע גאוני
    אולי יצא מזה משהו טוב?

  5. 5

    18:31 18.07.2008 | רונן יצחק רונן יצחק

    אני חושב

    הוא לא יהיה משחק ענק בסדר גודל של משחקים ענקיים אחרים לקונסולה, אך יש לו בהחלט רעיון טוב ואני לא חושב שהוא יהיה רע.

    נמתין לפרטים נוספים, ולרשמים.

  6. 6

    13:02 03.08.2010 | משחק מצחיק משחק מצחיק (אורח)

    יואו איזה משחק מצחיק אני מתה עליו!!!

  7. 7

    11:12 15.09.2010 | אימבר אימבר (אורח)

    איך לעזאזל משחקים במשחק הזה כאילו אני לא רואה מאיפה נכנסים למשחק :( :( :(

  8. 8

       | פורסם ע"י