הרשמה

יהיה קל יותר להשיג Icons ב-FIFA 20, מבטיחה EA

EA עוזרת לכם לבנות את קבוצת החלומות שלכם

מנגנונים חדשים להשגת שחקנים וארבעה סוגי חבילות Icon

עם כל הכבוד לכמה ש-PES 2020 שיפר את הפורמולה שלו ואת המשחקיות, זה נראה שביצת הזהב שהיא מצב ה-FUT של סדרת משחקי FIFA, היא זו שתכריע את הכף שוב לטובת המשחק הפופולרי של EA. השנה, זה נראה שחברת EA רוצה להביא אליה עוד אנשים ולהפוך את מצב המשחק של ה-Ultimate Team לנגיש יותר, בעזרת סיכויים יותר טובים ושיטות יותר יעילות להשיג שחקני Icon - שחקנים מאוד פופולרים ונדירים במשחק.

את שחקני ה-Icon (כל ה-89) החברה תפצל על פני ארבעה מחזורי חלוקה שונים, כאשר השחקנים השונים יחולקו לארבעה שלבים שונים בקריירה שלהם: בתחילת הקריירה (או ה-Icon הבסיסי), אמצע הקריירה, השיא שלהם ורגעים מיוחדים. ציר הזמנים המלא בהם השחקנים יופיעו נמצא כאן למטה בסוף הכתבה, אבל בעיקרון זה מתחלק כך שאת ה-Icons בתחילת הקריירה תוכלו להשיג מתקופת ה-Early Access עד אמצע דצמבר בערך, את ה-Icons בתקופה בה הם בנו את סגנון המשחק שלהם תוכלו להשיג מתקופת ה-Early Access עד אמצע פברואר, את חבילות ה-Icons מתקופת השיא שלהם תוכלו להשיג מאמצע דצמבר עד סוף התקופה של ה-FUT 20, ואת חבילות ה-Icons בשיא שלהן (ה-Prime) תוכלו להשיג החל מאמצע פברואר עד סוף העונה.

גם כל אתגרי בניית הקבוצה (ה-Squad Building) השתנו טיפה כדי לגרום לכך שהשגה של Icons נדירים יהיה תהליך יותר פשוט. במשחקים הקודמים, היו שחקני Icon יחסית פחות נדירים שהיוו תנאי מקדים באיזשהו אתגר בניית קבוצה כדי להשיג חבילה של Icon נדיר ושימושי הרבה יותר. זה הוביל למצב בו השגה של ה-Icons הנדרשים לסיום האתגר היה אירוע מסובך ובעיקר יקר, שכן הם עלו הרבה כסף בשוק ההעברות של המשחק. במקום זאת, EA מציבה מערכת חדשה בשם Swap, שמאפשרת לכם להשתמש בכסף מיוחד שאתם מקבלים מסיום של משימות שונות כדי להשיג אייקונים בודדים מיוחדים, כמו האייקון של חאבייר זאנטי או מייקל אוואן. יהיו שלושה חלונות Swap שכאלה, כשהראשון ירוץ מה-11 באוקטובר עד דצמבר.

האם המערכת הזו תעזור לכם להשיג Icons יותר בקלות ולשפר את הקבוצה שלכם? כנראה שכן. האם היא משנה את העובדה ש-EA נשענת חזק מאוד על מצב משחק בודד כדי לנצח את המתחרה? לצערי הרב ממש לא, אבל בואו נקווה שאני טועה כשהמשחק יצא ב-24 בספטמבר לקונסולות ה-PS4, Xbox One, המחשב האישי וה-Nintendo Switch* (*גרסת Legacy).

שמואל מקונן - עורך ראשי

שמואל מקונן - עורך ראשי

משחק על: PC, 3DS, PS5, Xbox Series X, Nintendo Switch, Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי ב: Street Fighter, Killer Instinct, Super Smash Bros.

המשחק שהגדיר לי את הילדות: קרב קשה בין Chrono Trigger ל-Mega Man X.

כשאני לא משחק אני: עובד. לצערי.

מסר לעולם: 10000xp של אמת, אפס מורא.

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י