הרשמה

ההרחבה החינמית של Katana Zero תהיה גדולה פי 3 מהצפוי

כך טוען יוצר משחק האקשן בעמוד הטוויטר שלו

נינג'ות בסלואו מושן, מה עוד אתם צריכים?

מי שמכיר אותי יודע שעד שנת 2015, עם יציאתו של Undertale, לא נגעתי מעולם במשחק אינדי כלשהו, וסירבתי להתקרב לכל דבר שכלל פיקסלים נראים לעין ומוזיקה שבזמנו החשבתי לבלתי נסבלת. ככל שהשנים עברו, המחשב שלי נהיה פחות חזק מה שגרם לי לחוות משחקים שלא הייתי נוגע בהם בסיטואציה אחרת, דבר שפתח אותי לעולם שלם שאני כועס על עצמי שלא הסכמתי לנסות עד עכשיו.

אחד מהמשחקים בעולם הזה הוא Katana Zero, בו שיחקתי לאחר התאהבות קשה במשחקי Hotline Miami, ופשוט נהניתי מכל רגע. המשחק שם אתכם בסנדליו של נינג'ה מיומן בעל היכולת להאט את הזמן. הוא מחולק לשלבים בלוקיישנים מגוונים עם משחקיות מאתגרת שמצריכה מכם רפלקסים מהירים וחשיבה טקטית, מכיוון שלרוב האויבים שתיתקלו בהם יהיו נשקים חמים בעוד שאתם מסתפקים ב...חרב. המשחק לא מצפה שתלמדו שורות של קומבואים מסובכים, אלא נותן לכם מספר מצומצם של גאדג'טים וכלים ומצפה מכם להשתמש בהם באיזו קומבינציה שתרצו ובכנות, מעולם לא הרגשתי יותר Badass. ואל תיתנו לי להתחיל לדבר על הפס-קול המעולה, כי אנחנו נהיה פה כל היום (אחד מפסקולי השנה שעברה של שמואל, אגב).

המשחק הושק באפריל 2019 למחשב האישי ול-Switch, ומאז לא קיבלנו יותר מדי תוכן חדש חוץ מעדכון שאפשר לנו ללטף חתול בקטע מסוים, כי זה דבר חובה במשחקים של היום. כעת, יוצר המשחק ג'סטין סטנדר (אשר פיתח את המשחק לגמרי לבדו) שיתף עדכון בעמוד הטוויטר שלו לגבי ההרחבה העלילתית למשחק עליה הוא עובד אשר תהיה חינמית לחלוטין: "ההרחבה ל-Katana ZERO תהיה פי 3 מגודלה המתוכנן, אך היא עדיין בפיתוח ועדיין תהיה חינמית. תודה לכולם על הסבלנות."

מכיוון שמדובר בצוות פיתוח של אדם אחד, ניתן להבין למה להרחבה לוקח כל כך הרבה זמן לצאת לאור. כל עוד אני אקבל יותר Katana Zero, אין לי סיבה להתלונן. 

גיא דהן - עורך תוכן

גיא דהן - עורך תוכן

משחק על: PC בעיקר, על העצבים בשאר הזמן

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: Point& Click

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit ו-Star Wars: Racer

כשאני לא משחק אני: ישן

מסר לעולם: זה בסדר גמור לא לאהוב משחק מסוים, אבל זה לא בסדר לשנוא את מי שאוהב אותו

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י