הרשמה

המשחק Baldur's Gate 3 הוצג ב-PAX East - והוא נראה פשוט מדהים

כמעט כל מה שיכלתי לבקש מהמשחק...

המשחקיות אולי השתנתה, אבל הלב והנשמה של המשחק עדיין שם.

כפי שהם הבטיחו, החברים ב-Larian Studios הציגו אתמול ב-PAX East את משחק ההמשך המצופה שלהם בסדרת משחקי התפקידים האייקונית: המשחק Baldur's Gate 3. אם להיות כנה, הייתי מאוד סקפטי לגבי האפשרות שהמשחק הזה יוכל לעמוד ברף שהציבו שני המשחקים הקודמים בסדרה, בין היתר בגלל העובדה ש-Baldur's Gate 2 הוא אחד ממשחקי ה-RPG המערביים הכי טובים שיצאו אי פעם (באופן מפתיע גם כיום, כפי שמי ששיחק בגרסת ה-Enhanced Edition בטח יודע).

אז זה נראה שהם הולכים לספק את הסחורה, או לפחות לנסות ולספק את הסחורה, כי מה שהם הציגו היה פשוט מרהיב: בתחילת הסטרים קיבלנו הצצה ל-Cutscene חדש ומגניב במשחק, ומשם עברנו ישירות לתהליך יצירת הדמות שלנו. כבר מהפתיחה אפשר לראות שמשחקי Divinity: Original Sin השפיעו על היצירה של המשחק הזה וזה מתבטא לא רק בתהליך יצירת הדמות שלכם שהולכת להיות מאסיבית ומפורטת מאוד, אלא גם במשחקיות עצמה.

המפתחים ב-Larian Studios החליטו להוסיף לסדרת Baldur's Gate את המשחקיות האייקונית של Divinity: Original Sin בעזרת שימוש בקרבות בתורות, ניהול משאבים וזמן של כל אחת מהדמויות שלכם וקרבות עם דגש הרבה יותר אסטרטגי מבמשחקים הקודמים. הייתי מאוד מופתע מכך, שכן ציפיתי למשחקיות שיותר דומה למשחקים כמו Path of Exile, אבל זה נראה שהפורמט מצליח להשתלב יפה גם בסדרת Baldur's Gate. בנוסף, המפתחים החליטו לאפשר לשחקנים לשחק את כל המשחק בסוג של מנגנון תורות שכזה ובכך להוסיף נדבך אסטרטגי גם לזמן שמחוץ לקרבות - תוכלו לנצל את התור שלכם כדי להזיז איזו דמות ולהתגנב מאחורי דמות אחרת ועוד אפשרויות אחרות.

תוכלו לצפות בשידור המלא כאן למטה, ואני חייב לומר שזהו Playthrough פשוט מצחיק, עם הרבה רגעי RNG משעשעים, בחירות דיאלוג הזויות ושחקן/קריין/מציג אחד שפשוט עשה לי את השידור. רק אזכיר שעוד אין תאריך יציאה למשחק שיגיע למחשב האישי ול-Stadia.

שמואל מקונן - עורך ראשי

שמואל מקונן - עורך ראשי

משחק על: PC, 3DS, PS5, Xbox Series X, Nintendo Switch, Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי ב: Street Fighter, Killer Instinct, Super Smash Bros.

המשחק שהגדיר לי את הילדות: קרב קשה בין Chrono Trigger ל-Mega Man X.

כשאני לא משחק אני: עובד. לצערי.

מסר לעולם: 10000xp של אמת, אפס מורא.

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י