הרשמה

זה רשמי: נינטנדו מאשרת כי מידע של כ-160 אלף משתמשים נגנב

משתמשים שנפגעו קיבלו מייל מנינטנדו בנושא

מידע על כרטיסי אשראי לא נחשף לפורצים, אך מידע לגבי חשבונות תשלום מקושרים כמו Paypal היה זמין להם

לאחר שבועות של ספקולציות ותהיות לגבי הנושא, נינטנדו מאשרת רשמית את מה שכל משתמשיה חששו ממנו: בהצהרה בעמוד התמיכה היפני שלה ובהמשך בעמודי הטוויטר שלה, נינטנדו מסרה כי מידע של כ-160 אלף משתמשיה נגנב על ידי האקרים בפריצה שלא נראתה כדוגמתה בחברה היפנית. החברה אישרה כי הפריצה נעשתה דרך דף ההתחברות ל-NNID של משתמשיה (Nintendo Network ID), ושדרך ההתחברות הזו בוטלה עד להודעה חדשה. בנוסף, כל הסיסמאות של המשתמשים שנפגעו אותחלו.

אם נפגעתם ונפרץ לכם החשבון, מידע כמו שם המשתמש שלכם, כתובת האימייל, תאריך הלידה, המגדר שלכם והמדינה נחשפו. נינטנדו דאגו לציין כי מידע בנוגע לכרטיסי אשראי לא נגנב (נשמר במקום אחר), אבל אם החשבון היה מקושר לאמצעי תשלום אחר כמו Paypal, לתוקפים הייתה גישה אליו. את הסיסמאות התוקפים השיגו ממקור חיצוני, ובכך קיבלו גישה מלאה למשתמשים. התוקפים בעיקר עשו שימוש בחשבונות הפרוצים כדי לקנות מוצרים וירטואליים ברשת (כגון vBucks למשחק Fortnite). נינטנדו כבר הצהירה שהיא תעזור לאלו שנעשה בחשבון שימוש לרעה.

נינטנדו דאגה לעדכן במייל את כל מי שנפגע מהפריצה, כך שאם לא קיבלתם מייל, אתם יכולים להיות רגועים. בעמוד התמיכה שלה היא גם מוסרת שהיא "מתנצלת על אי הנעימות שנגרמה כתוצאה מהאירוע הזה" ושהחברה תמשיך לעבוד קשה כדי לשמור על בטיחות משתמשיה. בנוסף, אם לא עשיתם זאת: תפעילו את אופציית ה"אימות הדו גורמי" (Two Factor Authentication), שמצריך אישור מגורם נוסף (האפליקציה של נינטנדו לטלפון במקרה הזה), כדי להתחבר למשתמש שלכם. באופן כללי - איפה שאתם יכולים תדאגו שתהייה לכם את האופציה הזו מופעלת.

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

משחק על: PC, 3DS, PS5, Xbox Series X, Nintendo Switch, Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי ב: Street Fighter, Killer Instinct, Super Smash Bros.

המשחק שהגדיר לי את הילדות: קרב קשה בין Chrono Trigger ל-Mega Man X.

כשאני לא משחק אני: עובד. לצערי.

מסר לעולם: 10000xp של אמת, אפס מורא.

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י