הרשמה

ל-Master Chief היה עיצוב בסגנון אנימה במהלך הפיתוח

כן, קראתם את זה נכון. ולא, אין לנו תמונה לחלוק.

לשמחתם כנראה של מעריצים רבים, המפתחים הלכו על עיצוב מלא יותר.

אז כולנו, או לפחות רובנו, יודעים לזהות את Master Chief מסדרת משחקי Halo. אותה הדמות מסדרת משחקי היריות הקלאסית, הפכה לאייקונית לאורך ההיסטוריה (לא סתם Halo הפכה לסדרת הדגל של Microsoft). אבל יכול היה להיות אחרת: העיצוב של הדמות הכל כך מוכרת הזאת יכל להראות מאוד שונה מאוד ממה שאנחנו מכירים. בראיון עם IGN, אחד מיוצרי המשחק Halo, מרכוס לת'ו, מי שהיה אחראי על העיצוב של ה-Master Chief, סיפר על תהליך היצירה של העיצוב שהגיע בסוף למשחק.

על התהוות המשחק, סיפר לת'ו כי הכל התחיל מזוג אנשים, מג'ייסון ג'ונס וממנו, שעבדו על משחק מדע בדיוני אסטרטגי. "כבר אז, היתה דמות שאנחנו קראנו לה 'The Super-Soldier', והדמות הזאת, בשיא הכנות, היתה המקור למה שהפך להיות Master Chief". לבסוף השניים יצרו לו רכב (שהפך בסופו של דבר ל-Warthog) והחליפו את התצוגה לאדם שלישי, מה שאמר שצריך להשקיע בעיצוב של הפרוטגוניסט יותר, "באותו זמן ה-Master Chief הפך למשהו שבאמת נראה כמו 'Super Soldier' אמיתי".

למרות זאת, היתה גרסא נוספת של ה-Master Chief שהייתה בעבודה ויכלה להגיע לתוצר הסופי של המשחק, כל זאת אם דברים היו נראים אחרת. לת'ו סיפר, "אחד מאמני הקונספט שלנו בזמנו, שי קאי וואנג, היה אמן פנטסטי, נהדר, מוכשר, עבד על קונספט שהיה יותר מושפע מסגנון אנימה. אנחנו בנינו מודל של הדמות, אבל הוא נראה הרבה יותר רזה ושברירי. זה היה המודל שהראינו ב-Macworld". בסופו של דבר, הגרסא שנכנסה למשחק הסופי היתה הגרסא המלאה יותר, למה? על פי לת'ו, ה-Master Chief היה "צריך להראות כמו טנק שיכול לחלוש על צבא שלם".

אמרו, וצדקו.

אור יהודה סגל - כתב תוכן

אור יהודה סגל - כתב תוכן

משחק על: PC, Nintendo Switch, Ps4, PsVita (ושאר שאריות של דורות קודמים)

בחיים לא תנצחו אותי ב: PVE, אין מצב שתנצחו אותי!

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Star Wars: Shadows Of The Empire

כשאני לא משחק אני: סטודנט להנדסה, צילום

מסר לעולם: UP, UP, DOWN, DOWN, LEFT, RIGHT, LEFT, RIGHT, B, A, START

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    13:43 15.05.2020 | DrizziTx DrizziTx

    חיפוש קל ומוצאים תמונה הי בעיה, לצערי לא יכול לשתף כאן כי זה לינקים חיצוניים.

  2. 2

       | פורסם ע"י