הרשמה

הפודקאסט הרשמי של The Last of Us הוכרז

הצצה למאחורי הקלעים של פיתוח המשחק

הזדמנות לצלול לעולם של TLOU מכיוון אחר

בעוד שאנחנו נמצאים רק כ-3 שבועות מההשקה של The Last of US II מחלקת הפרסום של סוני לא מפסיקה לעבוד והיא עושה את כל מה שהיא יכולה על מנת להעלות את הרף ההתרגשות שלנו למשחק עוד קצת. אחרי שקיבלנו ביום חמישי האחרון 23 דקות של גיימפליי מתוך המשחק במסגרת "State of Play", קיבלנו גם הכרזה על הפודקאסט הרשמי של המשחק.

בתיאור של הפודקאסט נכתב: "הפודקאסט הרשמי של The Last of Us- בעל ביקורות מהללות וזוכה של מעל ל-200 פרסי משחק השנה - מספק חוויה מדהימה אשר משלבת שיחות דינמיות וסיפור קולנועי ששינה את עולם הגיימינג לנצח. בהשתתפות הכותב והבמאי ניל דרוקמן (Neil Druckmann) יחד עם טרוי בייקר (Troy Baker), אשלי ג'ונסון (Ashley Johnson) ואנשים מוכשרים אחרים שהביאו את המשחק לחיים. הפודקאסט הרשמי של The Last of Us יקח את המאזינים דרך המסע פורץ דרך של המשחק הראשון ועשייתו של המשחק השני והמצופה מאוד".

כמו שנכתב בבירור בתיאור, מאזיני הפודקאסט ישמעו את הסיפור של המשחק הראשון ועל תהליך הפיתוח של המשחק השני. אם אינכם זוכרים בדיוק מה קרה במשחק הראשון, הפודקאסט הוא דרך טובה להיזכר בכל פרטים ולהתכונן לקראת יציאותו של המשחק השני שיושק ב-19 ביוני. הפרק הראשון בפודקאסט יעלה ב-9 ליוני והוא יהיה זמין לשמיעה במגוון פלטפורמות סטרימינג כמו Spotify ו-Apple Podcasts.

מה אתם חושבים על הפודקאסט? האם תאזינו לו? ספרו לנו בתגובות!

רועי באלוה - עורך תוכן

רועי באלוה - עורך תוכן

משחק על: PC, PS5, Xbox Series S

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: FPS ומשחקי Co-Op

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit 2

כשאני לא משחק אני: כנראה שובר או מרכיב משהו

מסר לעולם: כל מה שעשיתי זה ניסיתי לחסוך טיפה לפנסיה

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    16:22 31.05.2020 | 50smet 50smet

    בניגוד לעבר, אולי אתן צ'אנס לפודקאסט :)

  2. 2

       | פורסם ע"י