הרשמה

תתחילו לחמם את המנועים: Project Cars 3 הוכרז

עוד כותר גדול שיוצא בקיץ הקרוב

Project Cars חוזרים לעוד הקפה על המסלול

שוק משחקי המירוצים תמיד היה צפוף מאוד עם שמות ענק כמו NFS, Gran Turismo ו-Forza אך במהלך השנים האחרונות השוק נהייה אפילו צפוף יותר עם כניסתם של יותר ויותר משחקי סימולטור כמו Assetto Corsa, Dirt Rally וסדרת Project Cars. המשחק הראשון בסדרה היה שאפתני מאוד כשהוא סיפק סימולטור עם תשומת לב לפרטים הקטנים ביותר וגרפיקה פוטוראליסטית פורצת דרך בתקופתה. המשחק הצליח לצבור קהל שחקנים גדול מהר מאוד וכיום, כ-5 שנים אחרי יציאתה, סדרת המשחקים נחשבת לאחד מסימולטורי מירוצים הטובים ביותר שיש.

במהלך הלילה, Slightly Mad, הסטודיו שעומד מאחוריי סדרת המשחקים הכריז על הכותר החדש והשלישי שלה. Project Cars 3 מבטיח להביא שינויים גדולים למצב שחקן יחיד ול-Multiplayer. על פי הסטודיו מצב הקריירה נבנה מחדש לגמרי עם המטרה לתת לשחקן תחושת התקדמות, כשלאורך הקריירה השחקן יתקדם לאורך 10 דרגות של מירוצים ומכוניות כשהוא יפתח שידרוגים ואירועים חדשים. בעזרת פרסי הניצחונות השחקן יוכל לשדרג את הרכב שלו עם סוגי מנועים חדשים, מתלים, צמיגי, אגזוז ועוד, את כל אלה אפשר יהיה לרכוש בעזרת כסף שנצבר בתוך המשחק בלבד כאשר על פי המפתחת לא יהיו Microtransactions בכלל.

בגזרת ה-Multiplayer הסטודיו מבטיח ביצועים טובים יותר בעזרת פריסת שרתים נרחבת. המשחק יכניס שחקנים למירוצים עם שחקנים בערך באותה הרמה שלהם. ניראה שמצב המולטי של המשחק קיבל הרבה מאוד אהבה עם מצב משחק חדש בשם Rivals שייתן לשחקנים רמות ופרסים ייחודים. המשחק קיבל גם שני מסלולים חדשים שיתן לשחקנים להתחרות בשנגחאי וסאו פאולו. 

Project Cars 3 יושק במהלך חודשי הקיץ עבור ה-PC, Xbox One וה-PS4.
מה אתם חושבים על המשחק החדש בסדרת המירוצים? ספרו לנו בתגובות!

רועי באלוה - עורך תוכן

רועי באלוה - עורך תוכן

משחק על: PC, PS5, Xbox Series S

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: FPS ומשחקי Co-Op

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit 2

כשאני לא משחק אני: כנראה שובר או מרכיב משהו

מסר לעולם: כל מה שעשיתי זה ניסיתי לחסוך טיפה לפנסיה

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    21:18 04.06.2020 | WarFox89 WarFox89

    NFS, FORZA ו - GT זה משחקי חובבנים ליד PROJECT CARS.

  2. 2

    23:33 14.06.2020 | elad9219 elad9219

    WarFox89 פורצה הורייזן סדרה פשוט מדהימה. לא מדבר בהשוואה או לא מבחינה מקצועית וכו', אבל יש לי Logitech G29 וזה פשוט עונג צרוף לשחק ב-FH4

  3. 3

       | פורסם ע"י