הרשמה

צפו: משחק "שר הטבעות" שלעולם לא נקבל

מיליון דולר על משחק שלא יקרה

אתם חייבים להודות, זה נראה ממש טוב

Traveller's Tale, הידועה בתור המפתחת של משחקי סדרת Lego האהובה, הוציאה כמיליון דולר על סדרה של הדגמות דמו עבור משחק המבוסס על סדרת סרטי "שר הטבעות", במטרה להפוך אותו בסופו של דבר למשחק מלא. 

ג'ון ברטון (Jon Burton) חשף בסרטון חדש בערוץ היוטיוב שלו, GameHut, את הסיפור המלא מאחורי הפרוייקט השאפתני שלא ראה אור יום. בשנת 2008, ברטון והצוות שלו מקבלים אישור להציג פיץ' למשחק המבוסס על הסרט המצופה "ההוביט" לגיירמו דל טורו (Guillermo Del Toro), במאי הסרט,  ולבמאי סדרת "שר הטבעות", פיטר ג'קסון (Peter Jackson). ברטון טען כי לפי דעתו, משחק המבוסס על סרט אמור לשחזר אחד לאחד את אירועי הסרט כדי לתת לשחקן הרגשה שהוא "חי" את מה שקורה. בגלל ש-"ההוביט" עדיין לא יצא, ברטון והצוות שלו השתמשו ב-"שר הטבעות" במקום, ושחזרו אירועים אייקונים שקרו בטרילוגיית הסרטים.

דבר הוביל לדבר, והמפתחים הלכו רחוק מדי: הם יצרו ארבע שלבים שונים שהיו מלוטשים לחלוטין מבחינת גרפיקה ואפשר היה להשלימם מההתחלה ועד הסוף, לצד חמש הדגמות Tech Demo שאמנם אי אפשר היה לשחק בהם, אבל מטרתם הייתה להציג את החשיבה היצירתית של הצוות והיכולות הוויזואליות אליהן יכלו להגיע. השלבים שהצוות יצר כללו משימה בה אנחנו מגלמים את פרודו, בה עלינו להתגנב מאורקים שמסתובבים באזור ,אותם היה אפשר לבלבל באמצעות זריקת אבנים או טיפוס על עצים כדי לכסות שטחים גדולים מבלי שיגלו אותנו. דמו אחר מציג את הקרב של גנדאלף וסארומן, ועוד אחד מציג את הקרב האפי של גנדאלף נגד הבאלרוג.

"הלכנו רחוק מדי ובזבזנו יותר מדי כסף, אבל ממש רציתי להראות למה אנחנו מסוגלים לעשות מעבר למשחקי לגו", מספר ברטון בסרטון. פברואר 2009 מגיע, וברטון מגיע לפגישת הפיץ' לשני הבמאים. הפגישה הלכה טוב, ודל טורו אישר לצוות להתחיל לעבוד על משחק שיקשר לסרט. אבל אז Warner Bros נכנסו לתמונה וגנזו את הרעיון בטענה שהם רצו משחק שלא ישחזר את אירועי הסרט, אלא יספר סיפור אחר שמתרחש במקביל לעלילה. 

בסופו של דבר, ברטון שמח עם איך שהדברים הסתדרו. "ההוביט" נדחה ופוצל לשלושה סרטים, מה שהיה מוסיף לו ולצוות שלו עוד שנה של עבודה, דל טורו התפטר מתפקידו כבמאי, והטרילוגיה קיבלה הרבה פחות אהדה מ-"שר הטבעות" של פיטר ג'קסון. נדיר לראות מפתחים שמדברים בפתיחות על פרוייקטים גנוזים שלהם, אבל לפחות יצא לנו לראות מה היה יכול לקרות. 

גיא דהן - עורך תוכן

גיא דהן - עורך תוכן

משחק על: PC בעיקר, על העצבים בשאר הזמן

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: Point& Click

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit ו-Star Wars: Racer

כשאני לא משחק אני: ישן

מסר לעולם: זה בסדר גמור לא לאהוב משחק מסוים, אבל זה לא בסדר לשנוא את מי שאוהב אותו

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    14:38 23.06.2020 | ShockMan ShockMan

    נראה מדהים. הלוואי שיוציאו אותו על מנוע עדכני וגראפיקה מחודשת

  2. 2

       | פורסם ע"י