הרשמה

צפו בהרחבת Idaho של American Truck Simulator בטריילר חדש

ולהפתעתנו תאריך השקה קרוב מאוד

תפסו את ההגה, עוד חלק של ארצות הברית מחכה לכם!

למי מכם שקורא ועוקב אחריי הכתבות שלנו בטח זוכר את הכתבה על 14 משחקי הבידוד שלי. בין כל המשחקים היה עוד משחק אחד שלפי דעתי לא זוכה כלל לאהדה שמגיעה לו. אני כמובן מדבר על American Truck Simulator הנהדר. אז כתבתי, שהבחירה ב-ATS נבעה מעצם היותו משחק רגוע שמאפשר לי להעביר שעות של האזנה לפודקאסטים האהובים עליי תוך כדי נסיעה ברחבי ארצות הברית והעברת סחורות מקום למקום. בזמן השקתו, ATS הכיל רק שתי מדינות אך עם הזמן צוות הפיתוח של המשחק הוציא אליו חבילות הרחבה בדמויות של מדינות חדשות כשהמטרה של הצוות היא ליצור במשחק העתק של כל שטחה של ארצות הברית בדומה למה שעשתה במשחקה הקודם- Euro Truck Simulator 2. 

צוות הפיתוח מוציא עידכונים לקהילה על עבודות הפיתוח של המשחק באופן קבוע אך כבר במשך כמה חודשים, מה שחקני ATS באמת מצפים לו, הוא מועד השקתה של הרחבת מדינת Idaho שצפויה לצאת בחודשי הקיץ. למרות העידכונים הרבים של הצוות לא נאמר כלום על ההרחבה ולכן עלו בפורומים תהיות שכן היא נדחת בגלל וירוס הקורונה. במהלך סוף השבוע פירסם צוות הפיתוח של המשחק סירטון חדש ובו אנחנו רואים הצצה למכניקה חדשה וניסיונית במשחק בשם Viewpoints (תצפיות). Viewpoints תאפשר לשחקנים לעצור בנקודות מסוימות בעולם המשחק ולהפעיל סירטון סינמטי קצר שיציג לשחקן את האיזור ואו העיר שהוא הגיע אליה. כל זאת על מנת לקבל "הרגשה יותר חיה" של עולם המשחק ולראות את העבודה שעשה הצוות על העתקת המציאות לתוך American Truck Simulator. 

הסירטון החדש צולם בעיר שהינה חלק מההרחבה המצופה (McCall) כשלצידו של הסירטון קיבלנו גם סוף סוף תאריך עבור הרחבת Idaho שתושק ב-16.7.
מה אתם חושבים על המכניקה החדשה? האם תקנו את הרחבת Idaho? ספרו לנו בתגובות!

רועי באלוה - עורך תוכן

רועי באלוה - עורך תוכן

משחק על: PC ו-Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: FPS ומשחקי Co-Op

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit 2

כשאני לא משחק אני: כנראה שובר או מרכיב משהו

מסר לעולם: כל מה שעשיתי זה ניסיתי לחסוך טיפה לפנסיה

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    13:15 12.07.2020 | sus777 sus777

    לרוב אני לא מחפש בדחיפות אנשים לשחק איתם משחקים אבל הפעם אני די להוט לשחק american truck simulator עם מישהו השם שלי בדיסקורד למי שרוצה לשחק את המולטיפלייר הוא the gaming alpha#1161 או בפרטי בv games למי שאין דיסקורד תודה מראש.

  2. 2

    23:46 13.07.2020 | elad9219 elad9219

    נראית גרפיקה ממש יפה ביחס לסימולטור נהיגה, אולי אנסה אותו עם ה-G29.
    מעניין אם יוכלו מתישהו להוציא סימולטור נהיגה שמשתמש באותו מנוע שה- Flight Simulator החדש ישתמש בו, של מפות BING של מייקורוספט. זה כמובן שונה כשזה לא ממעוף הציפור, אבל אולי זה אפשרי. יכול להיות מטורף אפשרות לנהוג בכל העולם בגרפיקה אדירה.

  3. 3

       | פורסם ע"י