הרשמה

שמועה: Avowed יהיה גדול יותר מ-Skyrim, יכיל מערכות קסמים ו-AI מפותחות

מערכת קסמים מבוססת פיזיקה? ספרו לי עוד

המשחק השאפתני של Obsidian מקבל פרטים חדשים ועסיסיים, אך האם הם אמינים?

באירוע ה-Xbox Games Showcase, אחד הכותרים היותר מעניינים אליהם נחשפנו הוא Avowed, כותר התפקידים בעולם פתוח של Obsidian, אותו הסטודיו שהביא לנו כותרי RPG מעולים כמו Fallout: New Vegas, The Outer Worlds ו-Pillars Of Eternitiy ספציפית.

למה אני אומר ספציפית? כי Avowed צפוי להתרחש ביקום של POE, וישתמש בעולם, דמויות ויצורים אליהם נחשפנו במשחקים הקודמים. במקום שנשחק ב-Avowed ממבט עילי כמו במשחקי POE, בכותר הזה נשחק בגוף-ראשון, מה שצפוי לפתוח אותו לקהל רחב יותר של שחקנים ומעריצים. לפי אחד מהמשתמשים באתר Resetera, הוא מחזיק בידיו מידע שטרם נחשף באופן רשמי. הוא המשיך וטען כי המשחק יהיה "הרבה, הרבה יותר גדול מ-Skyrim" וטען כי העולם עמוס יותר בתוכן. 

המשחק צפוי להכיל מערכת מזג אוויר דינמית עם דגש על ערפל שישמש כפאקטור מסוים, אך לא ידוע מה הוא יהיה בדיוק. עולם המשחק יגיב בצורה גלויה יותר למה שמתרחש ויהיה אינטראקטיבי יותר, עם מערכות AI ותאורה אותן הגדיר כאיכות של "הדור הבא", לצד מערכת קסמים שתתבסס על פיזיקה, אך לצערנו לא קיבלנו פרטים נוספים על החלק הזה, שנשמע הכי מעניין. הוא המשיך וטען כי חברי צוות יהיו כלולים במשחק אך יתפקדו באופן שונה מ-The Outer Worlds, שחקנים יוכלו להצטרף לקבוצות שונות בדומה ל-Skyrim אך עם גישה שונה, ולבסוף, Obsidian שואפת לתת לשחקנים את האפשרות "להרוג את כולם" כדי לאפשר לשחקן חופש מירבי.

לפי השמועה, המשחק נמצא בפיתוח כבר שנתיים ושמונה חודשים, עם צוות פיתוח של 100 אנשים. תאריך היציאה שהוזכר מכוון לסוף 2022/תחילת 2023, ומבין כל הדברים שהוזכרו ברשימה אנחנו מקווים שהתאריך הזה הוא הדבר היחידי שמזוייף. כמובן שמדובר בשמועה בלבד אז צריך להתייחס לכל מה שנאמר בעירבון מוגבל, אבל אם הדברים אכן נכונים נחמד לדעת ש-Obsidian מכוונת לחוויה דומה אך שונה ממה ש-Skyrim סיפק לנו ב-2011. 

מה אתם חושבים על הפרטים החדשים? האם Avowed מעניין אתכם? ספרו לנו בתגובות!

גיא דהן - עורך ראשי

גיא דהן - עורך ראשי

משחק על: PC בעיקר, על העצבים בשאר הזמן

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: Point& Click

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit ו-Star Wars: Racer

כשאני לא משחק אני: ישן

מסר לעולם: זה בסדר גמור לא לאהוב משחק מסוים, אבל זה לא בסדר לשנוא את מי שאוהב אותו

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י