הרשמה

ברוך הבא: Project xCloud מצטרף ל-Xbox Game Pass Ultimate

מיקורוסופט עושים עוד צעד לחיזוק הפלטפורמה שלהם

כי מי לא רוצה לשחק Forza Horizon 4 מהמושב האחורי ברכב?

בסוף שנה שעברה כשמלחמת הקונסולות של הדור הבא הייתה רק בחיתוליה, שמואל כתב טור דעה שטוען שזה לא חשוב כמה הקונסולה חזקה אלא מה שחשוב זה אילו המשחקים יש לה. נקפוץ 8 חודשים קדימה ויש לנו הבנה יותר טובה של שוק המשחקים לקונסולות הדור הבא. מצד אחד סוני בחרה להמשיך ל-PS5 עם תאימות לאחור חלקית שכל פרטיה עדיין לא נחשפו לגמרי, אך המצד השני מיקרוסופט שועטת אל ה-Series X עם גישה אחרת שדומה קצת לחממה או מערכת סגורה. עם השנים מיקרוסופט הקימה לעצמה פלטפורמה שכוללת סוללת משחקים עצומה בתאימות לאחור עד ל-Xbox הראשון, את שירות ה-Gane Pass, משחקי Play Anywhere ואת פרוייקט xCloud. כל אלה מאפשרים לשחקנים להישאר בתוך החממה של מיקרוסופט ומשחקיה בין אם זה על המחשב, על ה-Xbox Series X, מכשיר אנדוראיד או Xbox One.

היום מיקרוסופט מכריזה שאחרי חודשים של בדיקות וניסויים, שירות משחקי הענן שלה ה-xCloud יצטרף לשירות "הנטפליקס" למשחקים ה-Game Pass Ultimate ב-15 לספטמבר. אם אתם לא מכירים את xCloud נספר לכם שזה הוא שירות משחקים בענן, שדומה מאוד לשירות Geforce Now של חברת Nvidia ומאפשר לכם לנצל את כח החישוב העצום שיש בענן על מנת לשחק גם על מכשירים חלשים מאוד או אפילו על טלפונים. אם אתם לקוחות של שירות ה-Game Pass Ultimate תוכלו להפעיל את ה-xCloud ולהתחיל לשחק מיד בסיפריית משחקים ענקית מרוב מכשירי האנדוראיד הקיימים. ה-xCloud יהיה זמין תחילה ב-22 מדינות (ישראל לא בינהן) על מנת להבטיח את יציבות השירות כשעוד מדינות יצטרפו בחודשים שלאחר מכן. רשימת המשחקים של השירות תמשיך לגדול באופן תמידי אך נכון לעכשיו היא מכילה כמה כותרים גדולים כמו Forza Horizon 4, Halo 5, Destiny 2 ועוד רבים וטובים אחרים.

כאמור xCloud יושק ב-15 לספטמבר ויהיה זמין בארץ בחודשים שאחר כך.
מה אתם חושבים על הנושא? האם תנסו את xCloud? ספרו לנו בתגובות!

רועי באלוה - עורך תוכן

רועי באלוה - עורך תוכן

משחק על: PC ו-Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: FPS ומשחקי Co-Op

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit 2

כשאני לא משחק אני: כנראה שובר או מרכיב משהו

מסר לעולם: כל מה שעשיתי זה ניסיתי לחסוך טיפה לפנסיה

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    20:49 05.08.2020 | nakiii nakiii

    הכסף הגדול לא נמצא במכירת חומרה מפגרת וזולה

  2. 2

    11:15 07.08.2020 | goligoli goligoli

    את מי זה מעניין אם יש תמיכה לאחור עד לאקסבוקס הראשון מי ישחק assassin's Creed 1 על אקסבוקס x החדש שמגיע בסוף השנה

  3. 3

    18:49 08.08.2020 | שמואל מקונן - עורך ראשי שמואל מקונן - עורך ראשי

    סוני עבדה רבות על כל נושא העברת משחקי ה-PS1 וה-PS2 שלה לחנות הדיגיטלית - אנשים מחפשים את המשחקים האלה, בין אם כדי לחוות את הנוסטלגיה שוב ובין אם כי הם ממש טובים. אני זוכר ששיחקתי Suikoden 2 על ה-PS3 שלי (משחק שהוא ל-PS1), והוא עדיין אחד ממשחקי ה-JRPG הכי טובים ששיחקתי בחיי.

  4. 4

       | פורסם ע"י