הרשמה

סיכום אירוע State of Play אוגוסט 2020

אז מה היה לנו באירוע של סוני?

סוני אומנם הנמיכה ציפיות, אבל האם הם הצליחו להתעלות על עצמם שוב?

אז כמו שהודענו לכם מוקדם יותר השבוע, סוני קיימה אתמול (ה-6.8) אירוע State of Play חדש. בנוסף להודעה הזאת, החברה גם טרחה לנסות ולהנמיך ציפיות: האירוע אינו עומד להציג משחקים שמפותחים על ידי סטודיואים של החברה, לא ידובר על שום דבר שקשור בשחרור או בכל חומרה שקשורה ל-PS5 ואפילו לא מה יהיה המחיר של הקונסולה. האירוע יכיל אך רק עדכונים בנוגע למשחקים שעתידים לצאת בתקופה הקרובה עבור ה-PS4.

נזכיר שגם לפני האירוע האחרון שלה סוני טרחה להנמיך ציפיות, אבל בסופו של דבר, יצאנו עם טעם של עוד והובטח לנו שאנחנו נקבל עוד טוב לאורך הקיץ. אבל האם לתוספת הזאת באמת חיכינו או שמא מחכות לנו הפתעות מרעישות עוד יותר בהמשך? ספויילר: כנראה שכן, אבל הנה לכם סיכום של מה שכן קיבלנו אתמול:

Crash Bandicoot 4: It's About Time

האירוע מתחיל עם טריילר הצגה חדש עבור המשחק החדש בסדרת Crash, הטריילר מציג את המשחקיות של Crash 4, השלבים השונים וגם מעט את התלבושות שניתן להשיג דרך השלמת אתגרים שונים לאורך המשחק (הטריילר דאג להדגיש כי המשחק לא מכיל מיקרו-רכישות במשחק). בנוסף, הראו כי ניתן יהיה לשחק כקורטקס ובפעם הראשונה בסדרה בתור דינגודייל. שחקנים ותיקים של הסדרה עלולים להיות מבולבלים מעט מאחר ומדובר באויבים, אז קיבלנו גם מעט רקע ללמה אנחנו בכלל נוכל לשחק איתם. המשחק יוצא ב-2 באוקטובר.

Hitman III

הצצה ממש קצרה למצב המשחק ב-Playstation VR, מיד לאחר מכן הוכרז כי כל הטרילוגיה של World of Assassination תקבל את האופציה למשחק בעזרת PSVR. המשחק עדיין לא קיבל תאריך שחרור רשמי.

Braid Anniversary Edition

משחק הפאזל מ-2008 מקבל גרסאת רימאסטר חדשה ונוצצת במיוחד (יחסית). המודלים והטקסטורות במשחק קיבלו מתיחת פנים יחד עם שינויים קלים במפות ועתידים לצאת לקונסולות הדור הנוכחי והדור הבא במהלך 2021.

The Pathless

משחק חדש מבית Giant Squid, היוצרים של Abzu, מקבל טריילר עם הצגת משחקיות ושל העולם המיוער שלו. המשחק הינו משחק הרפתקאות שעוקב אחר צייד שמתמחה בקשתות יחד עם נשר שעוזר לו במסע שלו. המשחק יגיע לקונסולת ה-PS5 בתקופת החגים הקרובה.

Spelunky 2

משחק ההרפתקאות הדו-מימדי, Spelunky 2, מקבל טריילר משחקיות יחד עם הכרזה כי המשחק מקבל גם מצב משחק מרובה משתתפים עם הצגה של הצורה שבה העולם עובד יחד עם דיבור על סודות שהולכים להיות לאורך המשחק. המשחק יצא ב-15 לספטמבר, 2020.

Genshin Impact

בכנות, חשבתי שהפרויקט מת ואני שמח לגלות שטעיתי. משחק ההרפתקאות (שהזכיר ללא מעט מאיתנו את Breath of the Wild כאשר הוצג לראשונה) מקבל טריילר חדש ומרהיב במיוחד. הטריילר מציג את שלל הדמויות של המשחק יחד עם הצצה למשחקיות של כל אחת מהן. המשחק יגיע בסתיו של השנה.

AEON: Must Die

מהטריילר היה לנו קצת קשה להבין מה סגנון המשחק בעצם, הדבר שהצלחנו להבין מהטריילר הוא כי העלילה מתעסקת בסיפור בגידה בשליט אימים אשר עונה לשם Aeon. המשחק עתיד לצאת ל-Playstation 4 במהלך 2021.

Anno Mutationem

Anno Mutationem הינו משחק דו-מימדי בסגנון side scroller אקשן/הרפתקאה. המשחק מתרחש בעולם סייברפאנקי עם מה שנראה כמו רפרנסים מאוד כבדים ל-Neon Genesis Evangelion. המשחק עתיד לצאת ל-PS4 בדצמבר השנה.

Bugsnax

אחרי שבאירוע הקודם של סוני (The Future of Gaming) קיבלנו הכרזה ראשונה על המשחק Bugsnax, נשארנו מאוד מבולבלים בנוגע למה שראינו. עכשיו אנחנו מקבלים טריילר משחקיות קצת יותר מפורט, ואנחנו יודעים לומר כי מדובר במשחק צייד מגוף ראשון. היצורים (שעדיין לא ברורים לנו) שאנחנו נשחק, הולכים לצוד יצורים מבוססי אוכל ועל הדרך גם לבנות את ההתיישבות שלהם. המשחק עתיד לצאת יחד עם יציאת ה-PS5 ויגיע גם ל-PS4.

Star Wars VR game: Vader Immortal

בהפתעה (קצת יוצאת דופן יש לציין) קיבלנו הכרזה כי משחק המציאות המדומה, Vader Immortal, שיצא בשנה שעברה יגיע ל-PSVR. המשחק עוקב אחר דמות שמוגדרת כמבריח ב-Mustafar, העולם ש-Darth Vader קורא לו בית. העלילה של המשחק מתרחשת בין הסרטים Revenge of the Sith ו-A New Hope והשחקן יוכל לשלוט במספר טכניקות force לאורך המשחק, כמו Dual Wielding. למה ההכרזה מפתיעה כל כך? כי המשחק גם קיבל תאריך יציאה והוא מאוד קרוב! המשחק יצא ל-PS VR ב-25 לאוגוסט.

Control Expansion 2: AWE

זוכרים את Alan Wake, אחד מהמשחקים הטובים ביותר ש-Remedy הוציאה? אז היום קיבלנו הצצה להרחבה החדשה של Control בדמות טריילר חדש שבשלב מסויים פתאום נעצר ומוקראת השורה "Whatever you do, stay in the light". מיותר לציין שבשניה הזאת הבנתי שאחת הדמויות החביבות עלי מהמשחקים של Remedy חוזרת ומרמזת כי קיים יקום אחד במשחקים של Remedy! ההרחבה עתידה לצאת ב-27 לאוגוסט.

Auto Chess

המשחק Auto Chess שצבר פופולריות אדירה בסטרימינג בחודשים האחרונים הוכרז לקונסולת ה-PS4 בטריילר שהציג קצת מהמשחקיות. המשחק עתיד לצאת ל-PS4 ב-31 לאוקטובר, 2020.

The Pedestrian

משחק האינדי The Pedestrian שכבר הוכרז בעבר מקבל הלילה טריילר חדש ומקסים במיוחד. משחק הפלטפורמה/חידות מבוסס הלוחות עתיד להגיע לקונסולות הדור הנוכחי בינואר 2021.

Hood: Outlaws & Legends

כעת אנחנו מקבלים הכרזה ראשונה על משחק חדש בשם Hood: Outlaws & Legends. רק מהשם והטריילר היה ניתן להסיק מספר מסקנות כאשר אחת ברורה מכל, השחקן גונב מעשירים ונותן לעניים, בנוסף אנחנו מקבלים הצגה קצרה במיוחד למספר אלמנטים במשחקיות. המשחק עתיד לצאת ל-PS4 ול-PS5 במהלך 2021.

Temtem

אז אני לא אחמוק מזה יותר מדי, אבל אני חושב שזה מאוד ברור ללא מעט מהאנשים שצפו בטריילר - מהרגע הראשון קשה שלא להשוות אותו ל-Pokemon, משחק ההרפתקאות שכבר הוכרז באירועים קודמים של Sony מקבל הערב טריילר חדש, מציג לא מעט אזורים ויצורים שונים בנוסף לדמויות. המשחק עתיד לצאת ב-2021.

Godfall

אחרון חביב, קיבלנו צלילה אל תוך המשחקיות של Godfall, מעט רקע על העולם והסיפור של משחק ה-Looter-Slasher והדגשה אחת גדולה בנוגע לכך שהמשחק לא יכיל מיקרו-רכישות. המשחק עתיד לצאת יחד עם יציאת ה-PS5 יותר מאוחר השנה.

ופה נגמר לו עוד State of Play, אז כבר הוכנו מראש שעלינו להגיע עם ציפיות נמוכות לאירוע, אבל קשה להאשים אותנו באכזבה שחלקנו חשנו לאורכו. אחרי האירוע האחרון של Sony, נשארנו עם טעם של עוד, חלק מהמשחקים בהחלט נראים נחמדים במיוחד ובזמן שאנחנו מחכים לאירוע מפוצץ נוסף של Sony, לפחות קיבלנו דברים קטנים על הדרך על מנת שישאר לנו הרעב לקראת האירוע הגדול הבא.

אור יהודה סגל - כתב תוכן

אור יהודה סגל - כתב תוכן

משחק על: PC, Nintendo Switch, Ps4, PsVita (ושאר שאריות של דורות קודמים)

בחיים לא תנצחו אותי ב: PVE, אין מצב שתנצחו אותי!

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Star Wars: Shadows Of The Empire

כשאני לא משחק אני: סטודנט להנדסה, צילום

מסר לעולם: UP, UP, DOWN, DOWN, LEFT, RIGHT, LEFT, RIGHT, B, A, START

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י