הרשמה

משחקי Resident Evil מקבלים סדרה ב-Netflix

נטפליקס הכריזו על שיתוף פעולה עם Capcom ומביאים סדרה חדשה מבוססת על Resident Evil

חוזרים לעיר שבה הכל התחיל

אם יש משהו שאנחנו כגיימרים סולדים ממנו לרוב, אלו אדפטציות של משחקים שונים לקולנוע. לא פעם יצא לחלקנו לשבת באולם ולתהות "בשביל מה זה היה טוב?", כאשר לאורך השנים יצאו לא מעט אדפציות למשחקים שונים לקולנוע. בין האדפטציות השנויות ביותר במחלוקת נמצאת גם סדרת משחקי Resident Evil, כשההפקה הלא ברורה יחד עם קשר מאוד מקרי לעלילה של המשחקים או הדמויות שפשוט מופיעות לאורך הסרטים, שבאופן מפתיע היו שישה מהם, השאירו לא מעט מאיתנו חסרי תקווה לאדפטציה טובה.

היום בשעות הצהריים, אחת מהמדליפים המוכרים בכל מה שקשור ל-Resident Evil, אמר כי "היום צפוי יום מעניין לשחקני Resident Evil, גם אם לא בצורה שלה הם מצפים". חלקינו עדיין מחכים לחדשות בנוגע ל-Resident Evil Village (המפתחים הבטיחו עוד דברים בהמשך הקיץ), אבל החדשות שקיבלנו היו בהחלט לא צפויות.

אז קיבלנו הכרזה עם פרטים בנוגע לסדרה חדשה בהפקת Netflix שמבוססת על סדרת משחקי Resident Evil. אנחנו יודעים לומר כבר כי הסדרה תכלול כ-8 פרקים באורך של שעה ובין המפיקים שיקחו חלק בהפקת הסדרה ניתן למצוא את אנדרו דאב (Andrew Dabb, Supernatural) ואת ברונוון יוז (Bronwen Hughes, The Walking Dead, The Journey is the Destination).

הסדרה אומנם עומדת להיות מבוססת על סדרת המשחקים, אך הסיפור עומד להיות חדש לחלוטין ויתמקד בשני צירי זמן שונים, ציר הזמן הראשון עומד לעקוב אחר ג'ייד ובילי ווסקר בנות ה-14 כאשר הן עוברות ל-New Raccoon City. ככל שהאחיות מבלות יותר זמן בעיר, הן מתחילות לגלות כי העיר תומנת בתוכה סודות שונים וכי אביהן מסתיר סודות אפלים במיוחד. ציר הזמן השני הוא עשור מאוחר יותר שבו נשארו פחות מ-15 מיליון איש על גבי כדור הארץ ויותר מ-6 מיליארד מפלצות, ביניהן חיות ובני אדם שנפגעו מה-T-Virus. ג'ייד שבשלב הזה כבר בת 30, נמצאית במלחמת הישרדות בזמן שהיא עדיין מתמודדת עם הסודות בנוגע לאחותה, אביה והיא עצמה.

דאב אמר בהצהרה: "Resident Evil הוא המשחק האהוב עלי בכל הזמנים, אני נרגש במיוחד לכתוב פרק חדש בסיפור המדהים הזה ולהביא לכם את הסדרה הראשונה בהחלט של Resident Evil למנויי נטפליקס מסביב לעולם. לכל סוג של מעריץ Resident Evil כולל אלו שיצטרפו אלינו בפעם הראשונה, הסדרה תכיל חברים ישנים וגם כמה דברים (צמאי דם ומשוגעים) שאנשים לא ראו לפני כן."

נכון לעכשיו לא ידוע על עוד אנשי צוות, שחקנים או תאריך שחרור לסדרה, אבל מיותר לציין שבמערכת נרשמה התלהבות קלה עם מעט זהירות לאור החדשות, מתרגשים גם כן? מוזמנים לשתף אותנו בתגובות!

אור יהודה סגל - כתב תוכן

אור יהודה סגל - כתב תוכן

משחק על: PC, Nintendo Switch, Ps4, PsVita (ושאר שאריות של דורות קודמים)

בחיים לא תנצחו אותי ב: PVE, אין מצב שתנצחו אותי!

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Star Wars: Shadows Of The Empire

כשאני לא משחק אני: סטודנט להנדסה, צילום

מסר לעולם: UP, UP, DOWN, DOWN, LEFT, RIGHT, LEFT, RIGHT, B, A, START

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י