הרשמה

אחרי 11 שנה, Valve מודיעה על עדכון עבור Left 4 dead 2

2020 לא מפסיקה להפתיע...

תורידו את האבק מהשוטגאן, חוזרים לכסח זומבים

כן כן אתם קראתם נכון, משחק הזומבים האהוב של Valve מקבל עדכון חדש כ-11 שנים לאחר יציאתו. Valve חשפה אתמול בערב את העדכון החדש בשם- The Last Stand עם שני טיזרים קצרצרים שעלו לרשת. אבל שימו לב לזה, מאחורי העדכון לא עומדת Valve עצמה אלה קבוצת מודרים שנהנים מתמיכה נרחבת מצידה של המפתחת.

חדי העין שביניכם ישימו לב ש- The Last Stand הוא שמו של אחד הקמפיינים מ- Left 4 Dead הראשון. ואכן בטיזר הראשון ניתן לראות מעין שחזור של קטע מאותה מפת הקמפיין, בדמות המגדלור על הצוק. בטיזר השני אנחנו רואים קצת יותר ומקבלים סימן חיים מביל, השורד האייקוני מהמשחק המקורי שנהרג במהלך הקמפיין של Left 4 Dead 2.

כמו כן, לאחר שחרור שני הטיזרים סיפק JAiZ, מודר מצוות הפיתוח פרטים ראשונים: "חלק אחד מהעדכון כולל קמפיין חדש לגמרי המבוסס על המפה The Last Stand ממצב ה-Survival של Left 4 Dead המקורי שעוצב ע"י Roku, NF ו-Wolphin מצוות הפיתוח שלנו." המודר המשיך וסיפר: "הקמפיין החדש יכלול את השורדים מ-Left 4 Dead המקורי כשהם מחליטים לקחת דרך חלופית ויוצאים מהאיזורים המוכרים לנו מאותו הקמפיין על מנת לחקור איזור חדש ולא ידוע בתקווה להימלט מעדר הזומבים צמאי הדם."

גם אחרי שני טיזרים והדברים של JAiZ עדיין לא כל כך ברור מה אנחנו צפויים לקבל ונכון לכתיבת שורות אלו עדיין לא נחשף תאריך יציאה רשמי ל-The Last Stand. אבל נראה שלמעריצי הסדרה שקצת נזנחו בשנים האחרונות יש סיבה טובה להתקין את המשחק מחדש. עם זאת, את Left 4 Dead 3 כלל לא בטוח שנראה בזמן הקרוב בהתחשב בכך ש-Valve מתרכזת בשנים האחרונות בעיקר בתיחזוק Steam ובמאבק עיקש נגד Epic Games Store ופחות בפיתוח משחקים. למרות Half Life:Alyx שיצא לפני כחצי וגרר תשבוחות מקיר לקיר. 
מה אתם חושבים על העדכון החדש? האם תורידו שוב את L4D2? ספרו לנו בתגובות!

  

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י