הרשמה

חברת Spotify משחררת את ההמנון הרשמי שילווה את אליפות העולם של LoL

אליפות עולם חדשה - שיר חדש!

מנויי ספוטיפיי גם יוכלו ליהנות מעוד בונוסים הקשורים להכנת השיר ולמשחק עצמו

ענקית הסטרימינג Spotify משחררת היום (יום חמישי, 17/09/20) את ההמנון שילווה את טורניר אליפות העולם של המשחק הפופולרי League of Legend. שיר הנושא של הטורניר ייקרא ״Take Over״ ויהיה זמין למשתמשי Spotify, כחלק מ-Hub ייעודי עבור מעריצי המשחק. בנוסף לשיר החדש, משתמשי Spotify יוכלו להנות מעוד כמה רגעים מוזיקלים שנוצרו במיוחד עבור חובבי המשחק המצליח. כמו למשל טעימה מהפרק של הפודקאסט הרשמי והבלעדי של League of Legends על תהליך יצירת השיר שנקרא ״The Making of Take Over: 2020 World Anthem״, הקשבה לפלייליסט הרשמי של League of Legends ועוד.

המנון העולמות השנתי של League of Legends מלווה את טורניר אליפות העולם ואת מיליוני הצופים שלו, כשכמו בכל שנה, במסגרת משחקי הגמר ינגנו את השיר המלווה את הטורניר. פרסום השיר הוא חלק מתהליך שיתוף פעולה ארוך טווח של Spotify עם חברת Riot Games (דיווחנו עליו גם כאן באתר), בו שתי החברות מחויבות להמשך עבודה יחדיו במטרה ליצור חווית אודיו ייחודית ודינמית עבור הגיימרים, שתכלול את ההמנונים הייחודיים של העולמות ב-League of Legends, שירים ופודקאסטים העוסקים במשחק.  

חשוב לזכור ששיתוף הפעולה הזה לא מגיע משום מקום, שכן League of Legends התחילה לצבור מקום של כבוד בתחום הספורט האלקטרוני והמיינסטרים הכללי, כשבטורניר אליפות העולם האחרון של המשחק ב-2019, צפו לא פחות מ-100 מיליון מעריצים, ולא פחות מ-44 מיליון גיימרים צפו במשחק הגמר בנובמבר האחרון.

שמחים משיתוף הפעולה הזה? שתפו אותנו!

 

שמואל מקונן - עורך ראשי

שמואל מקונן - עורך ראשי

משחק על: PC, 3DS, PS5, Xbox Series X, Nintendo Switch, Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי ב: Street Fighter, Killer Instinct, Super Smash Bros.

המשחק שהגדיר לי את הילדות: קרב קשה בין Chrono Trigger ל-Mega Man X.

כשאני לא משחק אני: עובד. לצערי.

מסר לעולם: 10000xp של אמת, אפס מורא.

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י