הרשמה

אחרי 5 שנים Squad עוזב את Early Access ומושק באופן רישמי

המשחק האהוב מסיים תקופת פיתוח ארוכה

6 שנים פיתחתם משחק, הוצאתם אותו לשוק, כבשתם את כולם, נהנתם. זוז!

אם עוד לא שיחקתם ב-Squad אז מצד אחד אני עצוב בשבילכם שעוד לא חוויתם את המשחק הנהדר הזה אבל מנגד אני גם שמח שאתם יכולים עכשיו להכיר אותו במלאו תפארתו. אם אתם חובבים של משחקי FPS בכלל ואוהבי משחקי סימולציית לחימה בפרט, Squad הוא ככל הניראה המשחק הטוב ביותר עבורכם כרגע. סיפור הפיתוח של Squad הוא לא משהו שאנו רואים כל יום ובבסיסו זה פרוייקט מלא תשוקה ואהבה לז'אנר, המשחק פותח על ידי סטודיו שמורכב בין היתר משחקני עבר של סדרת Battlefield וקבוצת מודרים על מנת ליצור משחק מלחמה ריאליסטי ומציאותי ככל האפשר.

אחרי קצת יותר משנה בפיתוח פנימי בסטודיו, Squad עלה לפלטפורמת ה-Early Access של Steam בדצמבר 2015 כשהוא מתחיל להכות גלים בקהילה וצבר שחקנים חדשים באופן תמידי. כאשר המשחק הושק ב-Early Access רבים ראו אותו כחיקוי דל של סדרת משחקי ARMA שכן שני המשחקים הם משחקי סימולטורי לחימה שרוצים להביא את החוויה הכי גדולה ונאמה למקור שאפשר עם רכבים, נשקים שונים, מערכת קרבות מציאותית ועוד הרבה יותר. אך Squad הראה לכולם שהוא לא חיקוי של ARMA, אלא הוא משהו אחר לגמרי עם המון מפות משחק שונות מאוד אחת מהשניה, נשקים, רכבים ועוד כל כך הרבה דברים ייחודיים. עכשיו אחרי 6 שנים בסך הכל של פיתוח פנימי וב-Early Access המשחק יוצא בהשקה מלאה עם Squad 1.0. הגירסא החדשה של המשחק מביאה איתה עליה בכמות השחקנים בכל שרת מ-80 ל-100, מפה חדשה בסגנון מזרח תיכוני וקבוצה חדשה להילחם איתה/נגדה. בנוסף להשקה המלאה, המפתחים גם פירסמו את תוכניות לעתיד הפיתוח של המשחק עד לסוף השנה הקרובה.

כאמור, אם אתם אוהבי משחקי סימולציית לחימה אתם חייבים לנסות את Squad ואני ממליץ שכמה שיותר מהר. תסמכו עליי שלא תתחרטו על זה אפילו לרגע אחד.
Squad 1.0 זמין נכון לעכשיו רק עבור המחשב דרך Steam.
מה אתם חושבים על המשחק? האם יצא לכם לנסות אותו כבר? ספרו לנו בתגובות!

רועי באלוה - עורך תוכן

רועי באלוה - עורך תוכן

משחק על: PC ו-Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: FPS ומשחקי Co-Op

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit 2

כשאני לא משחק אני: כנראה שובר או מרכיב משהו

מסר לעולם: כל מה שעשיתי זה ניסיתי לחסוך טיפה לפנסיה

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    19:22 24.09.2020 | WarFox89 WarFox89

    איזה כיף לראות את הכתבה הזאת - המשחק הזה והתשוקה ואהבה של המפתחים למשחק הזה זה משהו פנומנלי שממש לא רואים בכל שנה. בתור סטודיו אינדי הם עשו את הבלתי יאומן. אם חברות ומפיצות של משחקי AAA [כמו אקטיויז'ן למשל] רק היו יכולות ללמוד ולעשות את מה שהם עשו תעשיית הגיימינג היתה במקום אחר לגמרי היום. אבל בשבילם הרבה יותר חשוב להוציא משחק חדש כל שנה ולחלוב אותו עד מוות עם מיקרו רכישות ולהתקדם למשחק הבא וחוזר חלילה. החלק העצוב זה שצבא הזומבים שלהם ימשיך לקנות את אותו הזבל כל שנה מחדש. למה ? כי המשחקים שלהם הרבה יותר נגישים וקלילים.

  2. 2

    19:43 24.09.2020 | nakiii nakiii

    יש לי את המשחק בספרייה לא יודע איך להתחיל... כנראה שהגדרת "משחק" משתנה מאדם לאדם ו"זומבים" נהנים מסוג משחקים אחר

  3. 3

    18:13 25.09.2020 | WarFox89 WarFox89

    על זה בדיוק אני מדבר נאקי. COD הוא משחק מאוד נגיש, פשוט וקל להבנה. זה הסיבה שהוא מושך קהל כל כך גדול של ילדים בעיקר.

  4. 4

    12:48 26.09.2020 | Lmp Lmp

    שווה להגיד שמי שרוצה לבדוק אם משחק כזה מתאים לו, ניתן לשחק בproject reality בחינם. זה המוד של בטלפילד 2, שsquad מבוסס עליו.

  5. 5

       | פורסם ע"י