הרשמה

רוצים לדעת מה יש בתוך ה-PS5? סוני דואגת לכם

בואו לראות את החלקים מאחורי ה-PS5

צלעות קירור בגודל הראש שלכם ופאנלים נשלפים הם רק ההתחלה.

בתקופה האחרונה סוני מפגיזה אותנו עם חדשות בנוגע לקונסולת הדור הבא שלה, ה-PS5. בסרטון ששוחרר היום, החברה מציגה לנו את החלקים השונים ממנה הקונסולה החדשה מורכבת בסרטון פירוק מפורט ומושקע. הסרטון לוקח אותנו דרך תהליך הפירוק המלא של ה-PS5, עד רמת לוח האם והמעבדים של הקונסולה. את הסרטון המלא תוכלו לקרוא בתחתית הכתבה אבל הנה כמה היילייטים שחשבתי שיהיה שווה לציין:

  • נתחיל עם הפאנלים של ה-PS5 שכפי שחלקינו ניחשנו נכון הם אכן נשלפים ודיי בקלות. שליפת הפאנלים הכרחית כדי להמשיך בפירוק הקונסולה, אבל בעוד שזה יהיה השימוש העיקרי שלהן, אני לא יכול שלא לתהות האם אנחנו נקבל אפשרות להחליף את הפאנלים של הקונסולה שלנו לפי ראות עינינו (אני כבר מפנטז על פאנלים של God of War Ragnarok).
     
  • למכשיר יש מאוורר דו כיווני (מושך אוויר משני הצדדים) דיי גדול, ופתחים לאיסוף אבק בשביל תפיסת לכלוך וניקוי מהיר ויעיל של הקונסולה. זה בטוח יקרוץ לכל אותם האנשים עם קונסולת PS4 מקורית שהיו צריכים להילחם בקונסולה כדי לנקות אותה כמו שצריך מאבק. סוני דאגה לציין שאבק עדיין יכול להצטבר בקונסולה עצמה, אבל אני בטוח שהפתחים הללו יעזרו בשמירה על קונסולה שקטה יותר, מה שמוביל אותי לנקודה החשובה האחרונה.
     
  • צלעות הקירור של המכשיר ענקיות. צלעות הקירור (או ה-Heat sink) נועדו להעברת החום מהחלקים האלקטרונים של המכשיר עצמו החוצה מהמכשיר בעזרת יכולות העברת החום של המתכת ממנה עשויות צלעות הקירור (לרוב אלומיניום או מתכת מוליכה אחרת). הגודל של ה-Heatsink גורם לקונסולה להיות גדולה מאוד אבל מצד שני אני בטוח שזה גם יתרום לקונסולה להיות קרה הרבה יותר ושקטה הרבה יותר. Win-Win.

מה אתם חושבים על הסרטון האחרון? האם המבנה ההנדסי של הקונסולה של סוני הצליח להרשים אתכם? ספרו לנו!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

משחק על: PC, 3DS, PS5, Xbox Series X, Nintendo Switch, Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי ב: Street Fighter, Killer Instinct, Super Smash Bros.

המשחק שהגדיר לי את הילדות: קרב קשה בין Chrono Trigger ל-Mega Man X.

כשאני לא משחק אני: עובד. לצערי.

מסר לעולם: 10000xp של אמת, אפס מורא.

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י