הרשמה

נישנושי גיימינג: 16.10.20

גם השבוע לא פיספסנו את החדשות הקטנות

הגשם מגיע למורטל קומבט, ספיידר-מן חדש מגיע עם עוזר חדש ומתי מגיע השדרוג של דסטיני לדור הבא?

סוף השבוע הוא זמן מעולה לשבת ולהירגע מהשבוע הארוך עם הרבה משחקים ונישנושים. אם אתם רק רוצים להתרווח בכיסא ולהתעדכן קצת בחדשות גיימינג מהשבוע החולף, אספנו עבורכם את כל הידיעות הקטנות שקרו במהלך השבוע אך לא הצליחו להתגבש לכדי כתבה. ברוכים הבאים לפרק נוסף של "נישנושי גיימינג" - אוסף של ידיעות מהזמן האחרון שאולי לא שמתם לב אליהם ועברו לכם תחת הרדאר.

הייעוד שלכם בדור הבא

את העובדה ש-Destiny 2 יקבל שדרוג לקונסולות הדור הבא כבר ידענו, אבל השאלה החשובה הייתה מתי ומה נקבל בגרסה החדשה. עכשיו אנחנו יודעים את התשובה לשתי השאלות הללו. השדרוג לקונסולות הדור הבא יגיע ב-8 בדצמבר לקונסולות ה-PS5 וה-Xbox Series X ויכלול זמני טעינה טובים יותר, את האפשרות להזיז את מד ה-FOV של המשחק להנאתכם וכמובן, את היכולת לשחק עם שחקנים מהדור הקודם ב-Crossgen (לצערנו עדיין בלי Crossplay). 

חתול תעלול

מסתבר שאנחנו לא נצטרך להילחם לבד ב-Marvel's Spider-Man: Miles Morales: הצצה חדשה למשחקיות של המשחק ל-PS5 הציגה לנו את Spider-Cat, העוזר החמוד והפלאפי של מיילז מוראלס, שידאג להכות ביריבים ולהמם אותם בזמן שאיש העכביש השכונתי מנקה את הרחובות מפשע. Marvel's Spider-Man: Miles Morales יגיע בהשקת ה-PS5 וחוץ מגרפיקה נהדרת וזמני טעינה חדשים, גם מציג לנו חליפות חדשות ו...חתולים חדשים.

סופ"ש מנומנם, משחק בחינם

אי אפשר לתת לכם כתבת נישנושים בלי משחקים בחינם. הפעם החנות של Epic מספקת לכם שני משחקים בדמות משחק האימה Amnesia: A Machine for Pigs שמתפקד כמשחק ההמשך ל-Amnesia שתפס את העולם בסערה (הרבה מכך בזכות סטרימרים ו-Pewdiepie) ו-Kingdom New Lands, משחק האסטרטגיה/הישרדות הפנומנלי שייתן לכם את האופציה להקים את הממלכה שלכם ואת הצבא שלכם שיעזור לכם לשרוד כמה שיותר זמן באדמות החדשות. המשחקים יהיו זמינים עד ה-22 באוקטובר.

הסנייפר מגיע ל-Switch בנובמבר

יש לנו תאריך יציאה ל-Sniper Elite 4 לקונסולת ה-Nintendo Switch. משחק הצליפה הידוע מגיע לקונסולה ההיברידית של נינטנדו ב-17 בנובמבר, ויחזיר אתכם למגפיים של לוחם המחתרת שמנסה לעזור לעם באייטליה להשתחרר מלפיתת ציר הרשע. הגרסה ל-Switch תכיל תמיכה ב-HD Rumble של שלטי הקונסולה כדי לדמות את קצב הלב של הדמות שלכם, אפשרות לשחק עם Gyro וכמובן מצבי ה-Co-op ו-Multiplayer שיגיעו לגרסה הזו.

גשם גשם בוא

ולסיום, משהו בשביל חובבי Mortal Kombat: אתמול קיבלנו את החשיפה הרשמית של המהלכים והקומבואים של Rain, הדמות שתגיע אלינו בנובמבר כחלק מחבילת ה-DLC השנייה של Mortal Kombat 11 וגרסת ה-Ultimate שלה. Rain ישתמש בכל היכולות השליטה שלו במזג האוויר כדי להרטיב את יריביו למוות ולספק להם הצטננויות לרוב - בדיוק בזמן לחורף שמתקרב אלינו. תוכלו לקנות את Rain כשהוא יגיע לחבילת ה-DLC ב-17 בנובמבר.

יצא לכם לראות דברים מעניינים יותר השבוע? האם פיספסנו משהו? ספרו לנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

שמואל מקונן - עורך ראשי

שמואל מקונן - עורך ראשי

משחק על: PC, 3DS, PS5, Xbox Series X, Nintendo Switch, Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי ב: Street Fighter, Killer Instinct, Super Smash Bros.

המשחק שהגדיר לי את הילדות: קרב קשה בין Chrono Trigger ל-Mega Man X.

כשאני לא משחק אני: עובד. לצערי.

מסר לעולם: 10000xp של אמת, אפס מורא.

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י