הרשמה

פיל ספנסר: לא יגיעו עוד משחקי Xbox ל-Nintendo Switch

מציעים אצבע, אבל לא את כל היד

אחרי שמיקרוסופט הביאה כמה מהמשחקים האקסלוסיבים שלה ל-Nintendo Switch, המפיצה מנמיכה ציפיות לעוד משחקים על הקונסולה.

Microsoft בשנים האחרונות עושה לא מעט מאמצים על מנת להראות כי הקשרים שלה עם החברות המתחרות (כביכול) במצב טוב. מעבר לכך ש-Minecraft נמצא כמעט על כל קונסולה אפשרית (אף על פי שהמשחק במקור לא היה שייך ל-Microsoft בלבד), המשחק Cuphead שהיה אקסלוסיבי לפלטפורמות של Microsoft- קונסולות ה-Xbox One ולמחשבי Windows, הפך במהלך 2019 לזמין לא רק עבור ה-Switch, אלא גם עבור ה-Playstation 4. בהמשך, Ori and the Blind Forest שהיה זמין אך ורק על המחשב וה-Xbox One, הגיע גם כן ל-Nintendo Switch, שנה לאחר מכן, משחק ההמשך שלו- Ori and the Will of the Wisps הגיע גם כן לקונסולת ה-Switch. התחושה הכללית היתה שלא פה נגמרה רשימת המשחקים שמגיעה מ-Microsoft לקונסולה הניידת של Nintendo, אבל ככל הנראה שהתחושה שגויה למדי.

בזמן ש-Microsoft נמצאית ביחסים מצויינים עם Nintendo, מראיון עם פיל ספנסר (Phil Spencer, ראש תחום הגיימינג ב-Microsoft) ל-Kotaku, היחסים המצויינים ככל הנראה לא יביאו משחקים נוספים מהם ל-Switch. פיל אמר כך: "יש לנו יחסים מאוד טובים עם Nintendo, כל שיחה שלנו איתם היתה קלילה." אבל הוא בנוסף אמר כי: "על מנת באמת לתמוך בכך באמת, אני רוצה סביבה תומכת ב-Xbox היכן שהוא, מה שאומר דברים כמו Live ו-Game Pass." עוד על השחרור של משחקי Ori על הקונסולה אמר כי ההגעה שלהם ל-Switch היא תוצאה של הרצון של המפתחים להביא את המשחקים לקונסולה.

האמירה הזאת באה בניגוד לראיה קודמת של Microsoft כי ה-Game Pass יגיע לקונסולות נוספות שנשמעה בשנה שעברה, זאת מאחר והחברה אינה מסוגלת להביא את החוויה של Xbox לפלטפורמות אחרות. בין אם Nintendo או אפילו Sony מעוניינות בחוויות מהסוג הזה על הפלטפורמות שלהן, נאלץ לחכות לתגובה מהם בנושא.

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

אור יהודה סגל - כתב תוכן

אור יהודה סגל - כתב תוכן

משחק על: PC, Nintendo Switch, Ps4, PsVita (ושאר שאריות של דורות קודמים)

בחיים לא תנצחו אותי ב: PVE, אין מצב שתנצחו אותי!

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Star Wars: Shadows Of The Empire

כשאני לא משחק אני: סטודנט להנדסה, צילום

מסר לעולם: UP, UP, DOWN, DOWN, LEFT, RIGHT, LEFT, RIGHT, B, A, START

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    16:53 18.10.2020 | WarFox89 WarFox89

    מייקרוסופט בעצם מבינים עכשיו שהם רוצים ליצור את האקו-מערכת שלהם על הקונסולה שלהם גם מבחינת יצירה של אקסקלוסיביים וגם מבחינת עידוד שיווק המכשיר שלהם בדור החדש כי הם מבינים שהם צריכים לתת פייט מסוים אל מול העובדה שכנראה הפלייסטיישן הולך למכור הרבה יותר. זה מהלך לגיטימי בסך הכל ויש להם את כל הזכויות בעולם לעשות את זה בדיוק כמו שסוני ונינטנדו עושות את זה כבר ממזמן.

  2. 2

    17:11 18.10.2020 | שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס) שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

    מסכים שיש להם את כל הזכות שבעולם לעשות את זה, אבל אנחנו מתעלמים כאן מהעובדה שזאת הפעם הראשונה שצעד של אקסקלוסיביות נעשה *לטובת* שחקני ה-PC ולא כנגדם.
    מיקרוסופט באמת צריכה לקבל יותר קרדיט על זה.

  3. 3

       | פורסם ע"י